4 953 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Sulkea avoin portaikko
Hei!
Olen uusi foorumilla ja myös juuri tullut talonomistajaksi.
Ensimmäinen projekti, jonka aion toteuttaa, on sulkea nykyinen avoin portaikko.
Olen yrittänyt lukea hieman siitä, miten porrastasot pitäisi tehdä, mutta minulla on muutamia kysymyksiä, joihin toivon teiltä apua.
Voinko seurata tätä video-opasta vai onko jokin muu (parempi) tapa tehdä se?
https://gds.se/hus/trappor/trappa-stang-den-oppna-trappan
Taloudellisesta näkökulmasta, mitä materiaalia minun pitäisi käyttää porrastasojen tekemiseen? Mitä ruuveja ja mitä tyyppiä lista?
Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan!
//Nicklas
Olen uusi foorumilla ja myös juuri tullut talonomistajaksi.
Ensimmäinen projekti, jonka aion toteuttaa, on sulkea nykyinen avoin portaikko.
Olen yrittänyt lukea hieman siitä, miten porrastasot pitäisi tehdä, mutta minulla on muutamia kysymyksiä, joihin toivon teiltä apua.
Voinko seurata tätä video-opasta vai onko jokin muu (parempi) tapa tehdä se?
https://gds.se/hus/trappor/trappa-stang-den-oppna-trappan
Taloudellisesta näkökulmasta, mitä materiaalia minun pitäisi käyttää porrastasojen tekemiseen? Mitä ruuveja ja mitä tyyppiä lista?
Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan!
//Nicklas
Seuraan! Eikö kenelläkään ole vinkkejä? Tee se itse –sivustolla täytyy maksaa saadakseen tiedot/kuvamateriaalia.NicklasP sanoi:
Hei!
Uusi täällä foorumilla ja myös vasta ostanut talon.
Ensimmäinen projekti, johon aion ryhtyä, on sulkea nykyinen avoin portaat.
Olen yrittänyt lukea aiheesta, kuinka askelmat tulisi tehdä, mutta minulla on muutamia kysymyksiä, joihin toivon teidän voivan auttaa.
Voinko seurata tätä videota tai onko muita (parempia) tapoja tehdä se?
[linkki]
Taloudellisesta näkökulmasta, mitä materiaalia minun kannattaisi käyttää niihin askelmiin?
Millaisia ruuveja ja minkälaista listaa?
Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan!
//Nicklas
On kirjoja, joita voi lainata kirjastoista, joissa on askel-askeleelta ohjeet, miten tehdään.H Hufsa sanoi:
Voi myös ostaa oman kirjan, jotta voi katsoa kuvia omassa kirjassa ja tehdä muistiinpanoja kirjaan.
Kirjoilla on se etu, että ne eivät vaadi internet-yhteyttä.
Käytin MDF-levyjä ja kiinnitin ne alareunasta tavallisilla puuruuveilla uskoakseni. Sitten silikoni(?) yläreunaan mahdollisten rakojen peittämiseksi.H Hufsa sanoi:
Tein tämän pari vuotta sitten, ketjun alussa, ja se on edelleen kestänyt
Klikkaa tästä vastataksesi