Hei,

Meillä on takkasydän, jonka ajattelin poistaa ja muurata umpeen aukon sen jälkeen.

Meillä on myös takkasydän kellarissa, joka tulee jäämään paikoilleen.

Onko jotain erityistä, mitä minun pitäisi ottaa huomioon, kun muuraan aukon umpeen?

Katso kuva, olen jo aloittanut purkamisen.
 
  • Tiiliseinän aukko, josta spiskassettia on alettu purkaa; ympärillä punaisia tiiliä ja osa vanhasta laastista näkyvillä.
N
Ei, osta c bruk och mura igen.
Jos sinulla on koko tiiliä purkamisesta, voit käyttää niitä.
 
Kostuta tiili ennen muurausta. Suihkuta savupiipun kiviin. Ne, joita muurataan sisään, voidaan kostuttaa ämpärissä. Jos ne ovat kuivia, ne imevät kosteuden laastista.
 
Kiitos nopeista vastauksista 😊 Tarvitseeko minun poistaa itse putken, joka menee ylös savupiipuun?
 
Emmlo86 Emmlo86 sanoi:
Kiitos nopeista vastauksista 😊 Tarvitseeko minun poistaa itse putki joka menee ylös savupiippuun?
Ei, mutta ei ole myöskään virhe tukkia piipun huippu, jotta sade ei pääse sisään. Lisäksi se estää uusien asukkaiden, varisten/harakoiden, majoittumisen. Ne ovat nopeita muuttamaan sisään.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.