Hei!

Tarvitsen materiaaleja vesi- ja viemärijärjestelmän asennukseen. Pitäisi muun muassa ostaa 110 putkia ja styroksieristyslaatikko. Olen kuullut, että styroksi voi olla kallista. Olisin kiitollinen vinkeistä, mistä voisi ostaa materiaaleja hyvään hintaan kiitos, Tukholman alueella. Katselin alla olevaa ketjua tästä aiheesta ja vertailtiin eri rakennustarvikeliikkeitä kuten Bauhaus jne. Mutta en tullut paljon viisaammaksi... vaikuttaa siltä, että pitää vain ajella ympäriinsä ja katsella. Mutta ehkä joku tietää paikan, jossa myydään alennuksella styroksia ja 110 putkia ;D

Ystävällisin terveisin, Zunken

(myös muut vinkit kunnallista vesi- ja viemärijärjestelmää koskien ovat tervetulleita)

kuten tavallista, niin rinkaby rör (www.rinkabyror.se) suositellaan "den lille hem-vvsaren"

ja http://www.sigro.se

Olen ostanut molemmista ja toimitus on ollut täysin hyväksyttävä. 4 päivää sis. ennakkomaksun. Jos lisäksi maksaa kassalla ja faksaa kuitin, niin sen pitäisi ilmeisesti mennä nopeammin.

Fasting65 sanoi:
som vanligt så rekas väl rinkaby rör (www.rinkabyror.se) för "den lille hem-vvsaren"
Rinkabyrör har mkt bra priser, bättre än sigro. Fraktfritt är det också :) Men jag har inte hittat någon frigolit ännu.. :(

Luullakseni Dorocell on kalliimpi kuin Sundolitt (Dorocellin oman mukaan). Tiedän myös, että on olemassa Jackon ja Isover. On varmasti vielä useampia toimittajia, joista minulla ei ole tietoa.

Kun soitin ympäri ja etsin, hinnat eivät eronneet niin hirveästi, jos oikein muistan, soitin Mark- och dräneringsteknikille, K-Rautaan, Sandbergs Trä:lle ja joillekin muille. Mutta minulle hinta ei ollut tärkeintä, vaan etsin jotakuta, joka voisi toimittaa seuraavana päivänä, koska maaperän kaverit vain odottivat materiaalia.

Jos ei ole niin kiire ja aikoo ostaa paljon, on ehdottomasti syytä pyytää tarjouksia useammilta!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.