Olen hankkinut Stanley S100 -tutkien sääntöjen etsimiseen, joka tiedon mukaan löytää sekä sääntöjä että sähköä kipsin ja puupaneelien takaa. Myyjän mukaan sen pitäisi olla helppokäyttöinen - ongelmana on, että en saa laitetta toimimaan. Onko kenelläkään tietoa, miten minun pitäisi toimia?
Claes W

Hei ja videossa on aivan niin helppoa löytää puu kuin myyjä sanoi. Minun puumetsästäjäni loistaa/ääntää koko ajan eikä osoita millään tavalla, että se löytäisi puun. Mukana tuleva käyttöohje on minulle täysin käsittämätön...

Seinä, jota tutkin, on kipsilevyillä oleva seinäpuu, joten tiedän, että siellä on puut.

Olen saanut paljon parempia tuloksia vahvalla magneetilla kuin reglaetsijällä (joka ei tosin ole Stanleyn). Magneetti löytää helposti ja tyylikkäästi naulan päät.

Lainasin kotiin sellaisen, kun minun piti porata reikä tuuletusta varten olohuoneeseen.. Aloitin sisältä, porasin suoraan palkkiin, muutaman kirosanan jälkeen menin ulos ja kokeilin ulkopuolelta, sama juttu siellä.. Suoraan toiseen palkkiin..
Joten nyt minulla on hieno 100mm reikä seinässä sekä ulkona että sisällä..

Laitoin ikkunaventtiilit sen sijaan :)

S
outo.
asetatko etsimen seinälle ja käynnistät sen sitten?

Olen ollut ylpeä omistaja arvottomalle regelsökare täsmälleen 24 tuntia. Palautin sen tänään ja sain rahani takaisin.

Eilen illalla otin esiin vahvan magneetin ja ratkaisin ongelman nopeasti ja kivuttomasti. Reglarna löysi, joten nyt on aika lopettaa ketju ja alkaa työskennellä uudelleen.
Claes

Luin jostain, että se voi häiritä, jos samalla koskettaa seinää keholla. Joten yritä pitää vain etsimestä kiinni ja älä muuten kosketa seinää.

Y
*myös negatiivinen kokemus samankaltaisesta mojäng, ei halvin laatu* mutina

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.