Hei!
Minulla on teräksinen kierreportaat, joiden askelmat on verhoiltu kokolattiamatolla ja kaide on muovilla päällystettyä litteää tankoa, joita haluaisin hieman piristää. Muovi on haljennut ja menettänyt värinsä 35 vuoden jälkeen.
Katsoin Herrljungan ledstångsfabrikin verkkosivuilta ja tajusin, että kierretwistikääntäessä puupitkäpurje, jonka voi laittaa litteän teräksen päälle, maksaa 1200kr/m+alv.... Se tekee minun kaiteeni ja kaidepalkkini noin 15000kr, eikä siinä ole tehty mitään askelmille
Onko kenelläkään vinkkiä siitä, mitä muuta kaiteelle voisi tehdä? Itse litteä teräs ei ole kovin kaunista, koska se oli tarkoitus peittää muovipäällysteellä.
Vinkkejä edullisemmasta kaidevalmistajasta?
Uusi muovipäällyste......?