9 901 lukukertaa ·
6 vastausta
10k lukukertaa
6 vastausta
Sopivan roskakätkön löytäminen?!
Hei, olen rakentamassa uutta ja kun katsoo monia uudisrakennettuja taloja, näyttää siltä, että sopivan roskiksen sijoittamisen on unohdettu. "Ennen" oli metallikaappi autotallissa (katso kuva). Se on oikeastaan aika hyvä vaihtoehto vihreän säiliön sijaan jalkakäytävän reunalla.
Miten te olette ratkaisseet tämän?
Miten te olette ratkaisseet tämän?
Eikö kukaan ole tyytyväinen roska-astian sijaintiin?
Miten olette ratkaisseet tämän?
Miten olette ratkaisseet tämän?
Ei vielä, mutta muutaman viikon kuluttua minulla on pieni autokatos sille, jos kaikki menee suunnitellusti.
Erityisen yksinkertainen rakenne. Valettu levy, enintään 1x1 metriä. tolppakengät, 45x45 runko ja pystypaneeli tynnyrikorkeuteen asti. Ei kattoa. Ajatus on vain, että se pysyy paikallaan, jos tuulee, kun se on tyhjä. Tällä hetkellä se on ulkona.
Erityisen yksinkertainen rakenne. Valettu levy, enintään 1x1 metriä. tolppakengät, 45x45 runko ja pystypaneeli tynnyrikorkeuteen asti. Ei kattoa. Ajatus on vain, että se pysyy paikallaan, jos tuulee, kun se on tyhjä. Tällä hetkellä se on ulkona.
Kiitos mats_o.
Onko joku rakentanut autotallin ja rakentanut sen sisään kuten kuvassa uusissa rakennuksissa tai miten se ratkaistaan nykyään, jos ei halua sitä näkyvillä autokatoksessa tai jalkakäytävän vieressä?
DD
Onko joku rakentanut autotallin ja rakentanut sen sisään kuten kuvassa uusissa rakennuksissa tai miten se ratkaistaan nykyään, jos ei halua sitä näkyvillä autokatoksessa tai jalkakäytävän vieressä?
DD
Se, mitä sinun täytyy ottaa huomioon, jos todella sijoitat sen kauemmas kadulta, on se, että sinun täytyy muistaa viedä se esille ennen kuin roskisauto tulee, muuten sitä ei tyhjennetä. Ellei sinulla sitten ole todella ystävällisiä roskakuskeja paikkakunnallasi.
# bror
# bror
Lainaan ketjua vähän. Soptunnan lisäksi onhan ihmisillä muitakin juttuja. Onko kenelläkään hyvä ratkaisu returburkar, paperin ja lasin lajitteluun talossa tai sen vieressä? Se olisi myös mielenkiintoista nähdä.
Suunnittelen rakentaa pienen vajaan tien varteen. Suunnitelmana on olla pieni ovi roskasäiliölle ja vähän suurempi ovi polkupyörille ja autojutuille kuten korkeapainepesurille, talvirenkaille, autotallinostimelle jne. Suunnitelmana on, että vaja olisi noin 2x3 m parkkipaikkani päädyssä (johtuen mäkisestä tontista minulla ei ole mahdollisuutta autotalliin, joten minulla on vain "paikka" autolle).
Mitä tulee palautuslasiin ym., meillä on suuri "arkku" muovilaatikoiden kanssa kuistilla. Hyvä istua, ja kun täytyy tyhjentää esim. sanomalehdet tai lasit, otan koko muovilaatikon mukaan autoon.
Mitä tulee palautuslasiin ym., meillä on suuri "arkku" muovilaatikoiden kanssa kuistilla. Hyvä istua, ja kun täytyy tyhjentää esim. sanomalehdet tai lasit, otan koko muovilaatikon mukaan autoon.
Klikkaa tästä vastataksesi