Millaisia vaihtoehtoja on saatavilla ja mistä voisi löytää tekstiiliverkkoja, joita voi käyttää lattiana pieneen ullakkotilaan kattopalkkien väliin lapsille?

Tyylillä Lapset leikkivät avoimessa tilassa olevan sisäkaton yläpuolella verkolla, joka on kiinnitetty kattoon. Taustalla näkyy valoisa huone ja pöytä.

• Tykkään
Nötegårdsgubben ja 1 muu
  • Laddar…
L
Kiinteä vai pehmeä kuin trampoliini

Nopea.

L
On olemassa galvanoituja sekä ruostumattomia raudoitusverkkoja (ei ruostetta) ja ne ovat vahvoja, mutta tarvitaan melko voimakas kiinnitys, jotta se ei pääse putoamaan, mutta sen osan saatte selvittää jonkun toisen kanssa, ei voi antaa ehdotusta etäisyydestä.

Erityisesti valmistettu kuormaverkko oikealla kiinnityksellä pitäisi toimia. Urheiluverkkojen valmistajat voisivat pystyä korjaamaan sen. Ota kuitenkin huomioon, että sen on oltava turvallinen myös aikuisille.

• Tykkään
jacobk ja 1 muu
  • Laddar…
L Liteavvarje sanoi:
On olemassa galvanoituja ja myös ruostumattomia raudoitusverkkoja (ei ruostu) ja vahvoja, mutta se vaatii melko voimakkaan kiinnityksen, jotta se ei voi pudota alas, mutta tuon osan saatte ottaa jonkun muun kanssa, ei voi antaa ehdotuksia etäisyydestä
Ok, ei niin jäykkä, se pitäisi olla jonkinlainen tekstiili, jotta sitä on jotenkin pehmeämpi ryömiä/istua päällä.

snuttjulle snuttjulle sanoi:
Erikoisvalmistettu kuormaverkko oikeilla kiinnityksillä pitäisi toimia. Voisi onnistua urheiluverkkojen valmistajilta. Odota kuitenkin, että sen täytyy olla turvallinen myös aikuisille.
Kuormaverkko kuulostaa hyvältä, en ole kuitenkaan löytänyt mitään hyvää netistä, onko jollain idea, kuka myy?

Löysin http://usacord.ch/2984/produkte-3/netze (verkkoa rullassa) hornbachista, mutta ne vaikuttavat hieman heikoilta. Lähetin heille sähköpostia ja kysyin.

Cool idea!

Tein kuvahaun suojaverkoista ja törmäsin tähän sivuun, Scancord, heillä pitäisi varmasti olla jotain sopivaa. Ajattelin sellaisia, joita löytyy jääkiekkomaalien takana tai driving rangella, mutta näyttää olevan paljon erilaisia vaihtoehtoja. En nähnyt mitään kantavuudesta/neliömetri, mutta muutaman 100 kg haluaisi varmasti.

• Tykkään
jacobk
  • Laddar…
Valitettavasti minulla ei ole aavistustakaan, mistä niitä löytyy, "verkot" leikki-/kiipeilytelineisiin, sekä muovilla päällystetyt ketjut että verkot, jotka on valmistettu kaikesta karkeasta hampusta poly....jokin muovi, köysi, ne kestävät useita satoja kiloja, useita tonneja verkonrakenteessa.

Muistan heikosti, että tanskalainen yritys valmistaa "kiipeilyverkkoja"
ehkä ei apua....

Ajattele, että niiden on kestettävä erilaisia rajujakin leikkejä ja kulutusta....

Terveisin P-A

Ehkä minun pitäisi selventää itseäni, tiedän ketkä myyvät, mutta en vain halua suositella mitään siitä syystä, että minulla ei ole aavistustakaan, millaisia heidän tuotteensa ovat.
Olen itse kiipeilijä, olisin solminut oman verkon, jos se olisi ollut minulle...

Ystävällisin terveisin, P-A

• Tykkään
jacobk ja 1 muu
  • Laddar…

Paras vastaus

Verkko, jota kysyt kuvassa, on todennäköisesti putoamissuojaverkko, jota käytämme rakennustelineiden ympärillä ja alla, Scancord markkinoi niitä, on useita valmistajia.

Ystävällisin terveisin taas.....

• Tykkään
jacobk
  • Laddar…
P Pagno sanoi:
Ehkä minun pitäisi selventää, tiedän ketkä myyvät, en vain halua suositella mitään siitä syystä, että minulla ei ole aavistustakaan siitä, millaisia heidän tuotteensa ovat.
Itse olen kiipeilijä, olisin sitonut oman verkon, jos se olisi ollut minulle...

Terveisin P-A
Oman verkon sitominen on jännittävä vaihtoehto. Onko vinkkejä materiaaleista ja toteutustavasta?

P Pagno sanoi:
Verkko, jota kysyt kuvassa, on todennäköisesti putoamissuojausverkko, jota käytämme nostolavojen ympärillä ja alla, Scancord markkinoi niitä, niitä valmistaa useita valmistajia.

Terveisin taas.....
Kiitos, putoamissuojausverkko ei ole tullut mieleeni etsiä!

J jacobk sanoi:
Sain vastauksen Scancordilta, että heidän putoamissuojaverkkonsa ([linkki]) soveltuu tarkoitukseen
Hyvä, lähetä mielellään kuva, kun olet valmis, kuvat ovat kivoja.
Onnea matkaan, muista että kiinnitysten on oltava varmoja....

Jos aiot sitoa itseäsi, valitse haluamasi veneköysi, esimerkiksi ankkuriköysi tai kansilanka. 8mm köydellä on murtolujuus noin 1500kg riippuen merkistä ja 10m köydellä murtolujuus noin 2000kg riippuen merkistä. Haastavin osa on oikeastaan tämän kiinnitys, jotta kiinnitys todella kestää. Mutta se pitäisi pystyä ratkaisemaan vaijerilla, joka on kiinnitetty koukkuihin tai vastaaviin. tai ehkä tukeva palkki, jossa on paljon reikiä, ja joka ruuvataan paikalleen.

• Tykkään
jacobk ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.