Hei
Juuri nyt laitan ensimmäisen kerroksen lisärakennukseeni, joka saa valettavan pohjalevyn.
Pienet raot jäävät tiettyjen levyjen väliin.
Pitääkö minun olla huolissani siitä & täytyykö minun tiivistää ne jotenkin?
Kuinka tärkeää se on & vinkkejä tiivistämiseen.
Kuinka tahansa teenkin, ei siitä tule täysin oikeaa.
 
  • Rakennuslevyjä lattialla, pieniä rakoja välissä; vieressä harmaat käsineet.
Yleistä on asettaa levyt kerrosten väliin siirretyillä reunoilla. En usko, että on yleistä tiivistää kaikkien levyjen ympäri enempää kuin yrittää saada ne makaamaan mahdollisimman tiiviisti. Jos kyseessä on yksi kerros, käytetään yleensä levyjä, joissa on pontatut reunat. Ei myöskään ole epätavallista laittaa muovikalvo alimman kerroksen päälle saadakseen lisäsuojan kosteudelta.
 
  • Tykkään
jamaica
  • Laddar…
Tiivistä vähän fogskumilla vain….
 
  • Tykkään
jamaica
  • Laddar…
P
Käytän uretaania niissä raoissa. Sillä tiivistetään ja samalla liimataan kaikki yhteen niin ettei se liiku. Onko se tarpeellista? Varmasti ei. :-)
 
  • Tykkään
jamaica
  • Laddar…
Kiitos teille! Käytä vähän fogskumia varmuuden vuoksi.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.