4 618 lukukertaa ·
8 vastausta
5k lukukertaa
8 vastausta
Soleämys villa ja lattian runko?
hahalj
Talon omistaja
· Västra Götaland
· 1 832 viestiä
hahalj
Talon omistaja
- Västra Götaland
- 1 832 viestiä
Olen nähnyt, että ihmiset tekevät eri tavoin kehyskatteen kanssa, tietenkin sen tulee olla betoniperustuksen tai kuten minun tapauksessani kevytsoraharkkojen ja kehyksen välissä. Mutta olen nähnyt, että jotkut laittavat myös kehyskatteen kehyksen päälle ja lattiarakenteen reuna-palkkien alle. Tällä tavalla kehyskate on sekä kehyslaudan ala- että yläpuolella.
Onko tämä normaalia? Onko tästä hyötyjä tai haittoja? Kehyskatteen tehtävänä on eristää kosteudelta alapuolista rakennetta vastaan, mutta lasketaanko sen varaan, että kehyslauta kostuu niin paljon, että lattiarakennetta halutaan suojata vielä enemmän ylimääräisellä kerroksella kehyspäällystettä?
Onko tämä normaalia? Onko tästä hyötyjä tai haittoja? Kehyskatteen tehtävänä on eristää kosteudelta alapuolista rakennetta vastaan, mutta lasketaanko sen varaan, että kehyslauta kostuu niin paljon, että lattiarakennetta halutaan suojata vielä enemmän ylimääräisellä kerroksella kehyspäällystettä?
kuulostaa siltä, että joku on luullut syllpappenin olevan siellä tuulensuojana, elleivät he ole käyttäneet sitä korkeuden säätämiseen.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Arvaisin myös antiknarrin.
Protte
Protte
Klikkaa tästä vastataksesi