Meillä on taloudellinen rakennus, jossa on autotalli, puutyöverstas, puuvaja ym., jota harkitsemme osittain sisustaa "vierasmökiksi". Silloin siitä tulisi noin 20 neliömetriä alhaalla, sekä parvi samalle pinta-alalle yläpuolella. Ei varsinaista keittiötä, mutta mielellään juokseva (kylmä) vesi, jotta voi esim. keittää kupin teetä ja peseytyä, sekä kuivakäymälä. Rakennus on hyväkuntoinen mutta eristämätön. Perinteinen, puuverhoilu, ikkunat ja mansardikatto.
Onko edes järkevää ajatella sen sisustamista, kustannusten kannalta? Tietenkin voimme hankkia erillisen mökin, mutta kun meillä on "kuori" käytettävissä, haluamme tutkia mahdollisuuden. Onko joku, joka voi antaa arvion tästä kustannuksesta? Jos annamme yrityksen tehdä karkean työn ja sitten itse maalaamme, asennamme lattiat jne. Meidän tulee tietenkin pyytää tarjous, mutta olen kärsimätöntä lajia enkä voi odottaa...