3 842 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Sisäseinät
Olen pystyttänyt sisäseinien rungon sisustamattomalle yläkerralle. Ulkoseinät ovat eristetty ja päällystetty muovilla. Sisäkatto on eristetty, mutta ei vielä päällystetty muovilla sähköasennuksen vuoksi. Ennen kuin äänieristän ja päällystän sisäseinät muovilla, haluaisin kysyä seuraavaa:
Kun päällystän seinät ja katon muovilla, jääkö yläpalkkien yläpuolelle pinta, jota ei ole päällystetty muovilla. Voiko tästä tulla ongelma? Pitäisikö minun laittaa muovia koolauksen ja yläpalkkien väliin?
Kun päällystän seinät ja katon muovilla, jääkö yläpalkkien yläpuolelle pinta, jota ei ole päällystetty muovilla. Voiko tästä tulla ongelma? Pitäisikö minun laittaa muovia koolauksen ja yläpalkkien väliin?
Eihän sisäseiniä tarvitse vuorata ikääntymistä kestävällä muovilla? Sitä käytetään alueiden välillä, joilla on lämpötilaero, esimerkiksi toisen kerroksen ja eristämättömän ullakon välillä.
Muuten en usko, että sinun tarvitsee olla erityisen huolissasi siitä pienestä muovittamattomasta palasta, mutta odota mielellään lisää kommentteja täällä foorumilla.
Muuten en usko, että sinun tarvitsee olla erityisen huolissasi siitä pienestä muovittamattomasta palasta, mutta odota mielellään lisää kommentteja täällä foorumilla.
Kyllä, ehdottomasti. Anna muovin mennä kymmenen senttimetriä alas niin pärjäät. Onhan sinulla kunnollinen ilmanvaihto huoneessa?Gullfiber sanoi:
Sisäseiniä ei tule muovittaa. Siksi katto ja ulkoseinät tulee muovittaa ENNEN kuin sisäseinät naulataan kiinni, jotta muovi on kokonaisuudessaan kattava.
Muovi asennetaan ulkoseinien/katon sisäpintaan estämään lämmin ilma työntymästä läpi, jäähtymästä ja kondensoitumasta, mikä aiheuttaa kosteusongelmia.
Muovi asennetaan ulkoseinien/katon sisäpintaan estämään lämmin ilma työntymästä läpi, jäähtymästä ja kondensoitumasta, mikä aiheuttaa kosteusongelmia.
Klikkaa tästä vastataksesi