On vähän "pul" edessäni kahden sisäseinän kanssa.
Aion sulkea oviaukon yhdellä seinällä, joka on 12,8 cm leveä.
Pitäisikö käyttää rankoja 45x45 vai 45x70? Ajattelin kiinnittää kipsi- ja lastulevyt myöhemmin. Mahdollisesti myös OSB. Miten käy kestävyyden kanssa, jos myöhemmin haluaa kiinnittää keittiökaappeja seinän toiselle puolelle?
Toinen seinä on aiemmin ollut ulkoseinä. Leveysmitta siinä on 21,4 cm. Pitäisikö käyttää rankaa 45x70 vai enemmän? Jälkimmäinen vaihtoehto tarkoittaa, että tilaa täytyy "täyttää" pienemmillä levyillä, mutta kuinka käy kestävyyden silloin?