Hei. Minulla on aloittelijakysymys. Olen repinyt alas lasikuitukankaan takkahuoneessa ja totta kai rappaus irtosi mukana. Muurarin löytäminen, jolla on aikaa ottaa keikka vastaan, on yhtä vaikeaa kuin yksisarvisen löytäminen. Joten. Ajattelin rakentaa uuden sisäseinän sen sijaan. On kaksi seinää, jotka ovat "ulkoseiniä", ja ajattelin tehdä ne näin.

Ajattelin käyttää teräsrankoja, koska se on kellarissa. Ajattelin myös rakentaa seinän jättäen välin (40-50 mm) betonin ja uuden seinän väliin. Kuitenkin katossa on paneelikatto, joka on kiinnitetty katossa oleviin rankoihin. Haluan säilyttää tämän ja ajattelen, että siksi on vaikeaa laittaa u-palkkia kattoon. Olisiko mahdollista/riittävää kiinnittää rangat lattiaan ja sitten tehdä ristikkäistuet (myös teräksiset tietysti) ja asettaa ne rankojen ja betoniseinän väliin?

Sitten. Mikä olisi paras tapa verhoilla seinä, vaakapaneeli (joka ei tietenkään kosketa betonia) vai kipsilevy?

Kellari on kuiva, on syytä mainita.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.