Olen uusi rakennusprojektien maailmassa ja suunnittelin ensimmäistä kertaa palkkaavani käsityöläisiä (Tukholmassa). Haluamme pystyttää sisäseinän ovella ja eristyksellä ja kysyimme useilta eri rakennusyrityksiltä, joilla on hyvät arvostelut, mitä seuraavien tekeminen maksaisi:

● Materiaalin osto ja kuljetus
● Rakenna noin 3,5 m leveä x 2,5 m korkea sisäseinä vanerilla ja eristyksellä, jossa on aukko
ovelle
● Asenna ovi (massivipuinen ovi, esim. Swedoor Craft 03)
● Asenna lattialistat (tammi, jotta se vastaa muun huoneiston kanssa)
● Kittaa seinä
● Maalaa seinä
● Ei tarvitse sähköä

Tätä varten olemme saaneet viisi tarjousta, jotka vaihtelevat 30 000 kr - 40 000 kr. Onko tämä suunnilleen sitä, mitä odottaisitte tästä? Haluaisin varmistaa kaiken ennen kuin etenen jonkin kanssa.

• Huoneen kuva, jossa merkitty noin 3,5m x 2,5m seinän rakentamisen mittasuhteet sinisillä viivoilla; viereinen pohjapiirros näyttää saman alueen.
Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä olisit olisi kohtuullisempi summa?

V Vardagsrum sanoi:
Mitä mieltä olisit kohtuullisemmasta summasta?
Noin 20k ehkä? Mutta voi olla, että kuvittelen sen maksavan vähemmän kuin tämä. Siksi haluan kuulla, mitä muut ajattelevat.

Viimeksi muokattu:
D Dockson sanoi:
Olen uusi rakennusprojektien maailmassa ja suunnittelin ensimmäistä kertaa palkkaavani käsityöläisiä (Tukholmassa). Haluamme pystyttää väliseinän, jossa on ovi ja eristys, ja kysyimme sitten useilta eri rakennusyrityksiltä, joilla on hyvät arvostelut, mitä seuraavan tekeminen maksaisi:

● Materiaalien osto ja kuljetus
● Rakentaa noin 3,5m leveä x 2,5m korkea väliseinä vanerilla ja eristeellä, jossa on aukko
ovelle
● Asentaa ovi (massivipuuovi, esim. Swedoor Craft 03)
● Asentaa lattialistat (tammi, joka sopii yhteen muun asunnon kanssa)
● Kittaus
● Maalata seinä
● Ei tarvita sähköä

Olemme saaneet viisi tarjousta, joiden hinnat vaihtelevat 30,000 kr:sta 40,000 kr:een, mikä kuulostaa minusta todella paljolta väliseinälle ja ovelle, vaikka pyysimme vähän enemmän kuin tavallisesti massiivipuuoven ja eristyksen kanssa.

Vaihtoehtomme tällä hetkellä ovat minun mielestäni:
1. Maksa 30k (mutta ehkä maalaamme itse ja alennamme kustannuksia tällä tavalla)
2. Tee se itse (en ole koskaan tehnyt mitään tällaista aiemmin, minulla ei ole kokemusta rakentamisesta ylipäätään)
3. Palkkaa joku, jolla on kokemusta seinän rakentamisesta esimerkiksi taskrunnerista ja toimi avustajana prosessin aikana

Mitä mieltä olette, mitä minun pitäisi tehdä?
Päätä itse sanoisin. 30-40 000 ei kuulosta kohtuuttomalta.

• Tykkään
Dockson
  • Laddar…
Pelkkä ovi maksaa 3,4 kkr, joten 20 kkr kuulostaa erittäin optimistiselta.

• Tykkään
Nissens
  • Laddar…
Melko kohtuullinen hintataso sanoisin

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.