Aion rakentaa sisäseinän. 45x70 runkotolpat. 70mm rockwool eristys, sitten asentaa sisäpaneelin. Mutta mietin, tarvitsenko jotain eristyksen ja paneelin väliin, esim. höyrynsulku tai jotain, joka estää kuitujen pyörimisen/ kulkeutumisen huoneeseen. Mitä sanoo foorumin asiantuntijat?
 
P
Ei tarvitse mitään, jos käytät pontattua paneelia..
Jos käytät tavallisia lankkuja, joiden välissä on rako, kannattaa yleensä käyttää tuulensuojalevyä tai muuta kangasta takana..
 
  • Tykkään
60volvo ja 1 muu
  • Laddar…
Tusentack. Ne ovat enkelspontad 21mm sisäpaneeli, joka tulee olemaan vaakasuorassa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.