Aion rakentaa sisäseinän. 45x70 runkotolpat. 70mm rockwool eristys, sitten asentaa sisäpaneelin. Mutta mietin, tarvitsenko jotain eristyksen ja paneelin väliin, esim. höyrynsulku tai jotain, joka estää kuitujen pyörimisen/ kulkeutumisen huoneeseen. Mitä sanoo foorumin asiantuntijat?