Hei,

Olen löytänyt sisäovia mm. tammesta eräältä latvialaiselta yritykseltä. Kohtuullinen hinta, mutta ovatko ne samanlaisia kuin mitä meillä on Ruotsissa.
Tietääkö kukaan, onko ostanut tai jotain vastaavaa.

Kiitos ja hei
 
Latvialaisista sisäovista en valitettavasti tiedä, mutta ne puolalaiset, jotka olen nähnyt, ovat huomattavasti ohuempia kuin meidän.
 
Hei

Liettuassa löysin mm doors.lt. Kuvia monista ovista.
 
sville sanoi:
Latvialaisia sisäovia en valitettavasti tiedä, mutta näkemäni puolalaiset ovat huomattavasti ohuempia kuin meidän.
Se riippuu. Totta kai Puolassa on ohuita ja halpoja ovia aivan kuten Ruotsissa. Mutta olen myös nähnyt laatuovia, joita vastaavia en ole nähnyt Ruotsissa. Ne ovat kuitenkin olleet 5 000 kruunun luokassa. Uskomattoman kauniita, mutta myös erittäin kalliita.

Terveisin
David
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.