Olen tekemässä muutostöitä meidän vapaa-ajan asunnossa mm. asentamassa uutta seinäverhousta, uutta sähköä. Nyt kysymykseni on, onko kenelläkään hyviä vinkkejä, kun asentaa levyjä, miten reiät tulevat täydellisesti sinne, missä sähkölaatikot sijaitsevat. Tiedän, että voi mitata, onko olemassa jokin helpompi tapa, esim. merkkiväri tai vastaava.

Jos haluat välttää mittaamisen, voit käyttää jotain näistä:

Keskitysosa 179 kr/parilta Julasta
189032_b.jpg

Tai Hole in one Magnetsökarsats 595 kr Julasta (599 Clas Ohlsonilta)
189012_b.jpg

En tiedä laadusta, mutta magneettinen hakulaite art nr 16-871 Biltema 279:-

Magneettihakija Julasta on alkuperäinen. Toimii erinomaisesti, kun tuntee sen. Kipsi on helpointa porata. Kun jyrsitään vaneria tai vastaavaa, voi olla tarpeen olla hieman varovainen, koska magneettiosan keskitys ei oikein jaksa kohdistaa hieman vinoa tuloa uppojyrsin. Odota, että osat kuluvat...

mats_o sanoi:
En tiedä mitään laadusta, mutta magneettinen etsijä tuotenro 16-871 Biltemassa 279:-
Minulla on sekä se että alkuperäinen - molemmat toimivat täsmälleen yhtä hyvin..
Tosin olen omistanut alkuperäisen useita vuosia ja Bilteman vain kuukauden, mutta ne näyttävät hyvin samanlaisilta (jopa) sama numero niissä.. :)

Se vaikuttaa kätevältä, mutta miten ne toimivat?? Minulla on OSB + kipsi

Magneettireikäsysteemi sisältää neljä moduulia, jotka sopivat rasioihin (kaksi 70 mm laiterasioille, yksi 80 mm liitäntärasioille ja yksi kattorasioille) lisäksi magneettietsijän.

Painat yhden moduulin kiinni rasiaan, sovitat levyn eteen ja otat sitten magneettietsijän ja asetat sen levyn vasten. Se on melko vahva ja sormituntuman avulla löydät rasion keskipisteen. Sitten poraat oikealla reikäsahalla kerralla reiän läpi magneettietsijän, levyn ja lopulta rasiassa olevan moduulin, jossa on myös ovelasti reikä. Valmista! Levyä ei tarvitse siirtää uudelleen. Ruuvit kiinni ja toista seuraavalla kerroksella.

Mainiota, kiitän neuvosta ja lähden ostamaan näitä :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.