Aika rakentaa sisäkatto!

Siinä pitäisi olla tilaa spoteille ja kaiuttimille. Pitäisikö minun laittaa koolaukset metalliin vai puuhun?

Olen kuullut, että puu on halvempaa, kun taas metalli on kalliimpaa. Pitääkö se paikkansa? Muita etuja tai haittoja?

andreascarlsson sanoi:
Aika rakentaa sisäkatto!

Sinne tulee tilaa spottivaloille ja kaiuttimille. Pitäisikö laittaa kannattimet metallista vai puusta?

Olen kuullut, että puu on halvempaa, kun taas metalli on kalliimpaa. Pitääkö se paikkansa? Mitä muita etuja tai haittoja on olemassa?
Tavallisin nykyään on harvalaudoitus 28*70 mm, joka on halpa ja hyvä, lisäksi sähköasentajalla on jotain, mihin kiinnittää rasiat ja putken kiinnikkeet.

Ws1 sanoi:
Tavallisin nykyään on kai harvarimoitus 28*70 mm, edullinen ja hyvä, lisäksi sähköasentaja voi kiinnittää rasioita ja kiinnikkeitä letkulle.
Ajattelin, että sen pitäisi olla syvempi kuin 28 mm, ottaen huomioon kaiuttimet ja valospotit...

Mutta tarkoitatko, että metalliranka on liian monimutkainen?

Onko se talo vai asunto? Uusi vai vanha?
Tavallisessa talossa, jossa on ullakko, pottor asetetaan sinne, missä spottien pitäisi olla.
Jos rakennat betonilattian alakattoa, kysymys on, kuinka paljon tilaa kaiuttimesi vievät ja kuinka paljon sinun pitää laskea alas.
Jos pitää laskea paljon, metallirakenne on luultavasti parempi vaihtoehto.

Se on betonikatto. Talo rakennettu '82.

Liitän mukaan upean epäselvän kuvan, joka näyttää miltä se näyttää suurin piirtein.

Osumaton kuva huoneesta, jossa on remonttitavaroita, vaaleat seinät ja betoni-katto 1982 rakennetussa talossa.

Okei, kuinka paljon tilaa sinun kaiuttimet sitten tarvitsevat?

Ws1 sanoi:
Okej, hur mycket plats behöver dina högtalare då?
Se on vaikeaa. En ole vielä ostanut kaiuttimia. Ne, joita olen katsonut, vievät 8 cm. Tuntuu, että siinä menee paljon kattokorkeutta hukkaan. Ehkä upottamalla betoniin? :rolleyes:

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.