kattoni talossani on kipsattu kaisla. Todella huokoinen ja mahdoton kiinnittää siihen jotain raskasta mielestäni. Yhdessä huoneessa olen laittanut uuden katon palkkien päälle, jotka kiinnitettiin naulatulpilla. Se onnistui, mutta työ itsessään oli vaikeaa ja kaikki naulatulpat eivät kiinnittyneet kovin hyvin, lisäksi se vei paljon aikaa. Toisessa huoneessa olen liimannut uuden katon, huone oli pieni, joten pystyin käyttämään pienempiä ja kevyempiä lautoja. Se toimi myös niin ja näin, kului paljon liimaa ja jouduin myös kiinnittämään niitä hieman klipseillä, jotka porasin suoraan betoniin tueksi ennen kuin liima ehti kuivua. Nyt minun täytyy laittaa sisäkatto olohuoneeseen, mutta se on iso ja haluan siksi käyttää isompia laattoja. Tarvitsen vinkkejä siitä, miten kiinnittää ne huokoiseen betoniin. Ruuvit, jotka kiinnittyvät betoniin? Liimaa, joka kuivuu nopeasti ja kestää painon? Vinkkejä, ideoita otetaan vastaan.

Ei siksi, että siitä tulisi helpompaa tai vähemmän työtä, mutta eikö olisi parempi poistaa vanha rappaus ja kaisla, jotta sinulla olisi puhdasta betonia työstettäväksi?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.