Hei!
Olen suunnittelemassa tähän mennessä suurinta kotiprojektiani amatööritasolla.
Minulla on kysymys teille asiantuntijoille, haluaisin laskea kattoa hieman saadakseni asennettua spotteja, katto on tällä hetkellä maalattua betonia.
Kysymykseni on, mitä materiaalia minun tulisi käyttää ja kuinka rakentaa se, jotta vältytään homeelta.
Kellarin muiden osien remontoinnin jälkeen olen oppinut, että on hyvä rakentaa niin vähän kuin mahdollista ja sallia ilman kiertää, jotta kostea ilma ei jää paikkoihin, joissa sen ei pitäisi olla. On varmasti olemassa erilaisia koulukuntia, mutta tämä on toiminut tähän asti .
Käyttää alumiinikiskoja, jättää 5 cm rako kiskojen liitoksiin ja ehkä porata muutama reikä siellä täällä niihin, sekä jättää 1 cm rako koko katon ympäri (ei suihkussa), jotta ilma voisi kiertää kunnolla. Mutta ehkä se on tarpeetonta...
Tässä on hieno paint-luonnos, jossa punaiset viivat edustavat paikkaa, johon katon pitäisi tulla.
Se on vähän niin, että kun on iloinen amatööri, miettii, ajatteliko oikeaan suuntaan vai onko täysin hakoteillä.
Joten jakakaa mielellänne mielipiteenne ja kritiikkinne .
Onko katto hyvässä kunnossa tänään? Onko valaisinpistorasioita? Mielestäni on liioiteltua laskea kattoa ja asentaa spottivaloja. On hienoja valaisimia, joissa on spotit varsiin kiinnitettynä, jos katto on kunnossa tänään.
Katto on "siisti", mutta koska se on ollut vanha pannuhuone, se on aika lailla nokeentunut ja tarvitsee maalata estomaalilla jne. Katossa on pistorasia valaistusta varten, sillä siellä on nykyään valaisin.
Ylimääräinen panostus on ok, tämä huone on tarkoitus olla talon sydän, joten haluan tehdä sen pienen ekstran, vaikka se voi viedä aikaa , mutta kiitos panoksesta!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.