8 682 lukukertaa ·
17 vastausta
9k lukukertaa
17 vastausta
Sisäkatto, 3 kerrosta kipsiä, koolaukset?
Hyvä!vectrex sanoi:
Kortlingarna on ajateltu tekemään konstruktiosta niin jäykkä kuin mahdollista, jotta se ei värise (ja siten lähetä ääntä eteenpäin), kun äänenpaine on korkeimmillaan matalilla taajuuksilla.
Ehkä Björnillä on jokin ajatus siitä. Onko se "välttämätöntä" kortlingien kanssa? Pitäisikö siinä tapauksessa mennä, kuten Auralex suosittelee, eli kokonaan eri cc-väleillä tai, kuten toiset suosittelevat, cc600? Pitäisikö minun siinä tapauksessa käyttää kortlingia myös katossa? Ei suuri kustannus kortlingeilla, mutta niiden asentaminen vie aika paljon aikaa.
Työkaluhullu
· Stockholm
· 1 399 viestiä
Olen samaa mieltä vectrexin kanssa mitoituksesta. Tulee toimimaan erittäin hyvin. Arvasin melkein, että olit katsonut Auralexin verkkosivua, kun näin piirustuksesi lyhyillä palkkeilla ja niin edelleen. Sinun pitäisi kuitenkin ottaa heidän mittaustietonsa ja konseptinsa varauksellisesti. Heidän tuotteitaan voidaan pitää "low-endinä" studiossa ja niin edelleen. Lyhyitä palkkeja tulisi välttää, koska ne estävät kipsilevyä joustamasta (kipsilevyllä on sekä resonanssitaajuus matalalla alueella että koinsidenssitaajuus korkeammalla taajuudella).
Kun ammattilaisstudioita rakennetaan, käytännössä kaikki materiaali voidaan hankkia (paitsi missä värinänvaimennuselementtejä esiintyy) tavallisesta puutavaraliikkeestä. Vältä vaahtomuovilevyjä jne., kun aiot akustisesti säätää huonetta.
Kun ammattilaisstudioita rakennetaan, käytännössä kaikki materiaali voidaan hankkia (paitsi missä värinänvaimennuselementtejä esiintyy) tavallisesta puutavaraliikkeestä. Vältä vaahtomuovilevyjä jne., kun aiot akustisesti säätää huonetta.
Loistava, kiitos!
Sekoitan vapaasti erilaisia vinkkejä, valmistajien ohjeita ja erilaisia käsikirjoja. Tämä johtaa mid-priced-low-end-hi-risk-studioon, mutta olen luultavasti tyytyväinen joka tapauksessa lopulta. Olen sellainen "idiootti", joka mielellään ajattelee, että asiat tehdään itse parhaiten kumminkin. Hyvässä ja pahassa.
Sekoitan vapaasti erilaisia vinkkejä, valmistajien ohjeita ja erilaisia käsikirjoja. Tämä johtaa mid-priced-low-end-hi-risk-studioon, mutta olen luultavasti tyytyväinen joka tapauksessa lopulta. Olen sellainen "idiootti", joka mielellään ajattelee, että asiat tehdään itse parhaiten kumminkin. Hyvässä ja pahassa.
Klikkaa tästä vastataksesi