Hei. Aion purkaa seinän ja näin saada isomman huoneen. Lattia ja katto tulevat siksi tarvitsemaan remonttia. Nykyisin katossa on klassinen 80-luvun tyyli, kuvan mukaan. Kysymys on, voiko kipsilevyt ruuvata suoraan näihin vai täytyykö purkaa ja laittaa uutta kertaa? Vai voiko asentaa suoraan nykyiseen kattoon? Toimiiko remonttikipsilevyt kattoon, vai täytyykö käyttää 13mm?