Minulla on sisäikkuna, joka on väärinpäin, kitti sisäänpäin. Haluaisin kääntää sen, mutta en saa sitä irti.
Huomasin myös, että ulomman ikkunan karmin alaosaan on päässyt kosteutta, joka on aiheuttanut mustahometta. Tästäkin syystä haluaisin saada irti sisäikkunan, jotta pääsisin puhdistamaan..
Onko kenelläkään vinkkejä, miten ihmeessä voisin irrottaa sisäikkunan rikkomatta lasiruutua..
Olen yrittänyt työntää ruuvimeisseliä toiselle puolelle ja varovasti koputella toiselle puolelle, mutta sisäikkuna liikkuu vain vähän vähän..
Onko olemassa mitään "työkalua", jota voisin työntää rakoon, joka sitten kääntyisi sisäpuolella, jotta voisin vetää ikkunaa sisäänpäin ja näin saada sen irti? Tai jotain muuta fiksua tapaa?
Vinkkejä kenelläkään?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.