Olin viikonloppuna näytössä, (ja kurkin salaa), ja näin aika hienon terassin rakennettuna Siperian Lehtikuusesta. Onko kukaan täällä rakentanut tästä materiaalista? Jos on: onko teillä hintatietoja? Onko se paljon kalliimpaa kuin tavallinen kyllästetty puu?

ystävällisin terveisin
David
 
Kiitos Jani!

Ystävällisin terveisin
David
 
Jännittävää!
Muistatko, mitä sait maksaa per neliömetri?

Terveisin,
David
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.