4 860 lukukertaa ·
4 vastausta
5k lukukertaa
4 vastausta
Silikointi puuvillalla
Olen kunnostamassa huonetta talon kellarissa, joka on vuodelta 1946. Yksi seinistä on päällystetty Träullitilla. Katso kuva.
Olen ajatellut laittaa uuden rappauksen, koska vanha on irtonainen ja irtoaa.
Mitä rappausta suosittelette. Toimiiko kipsipohjainen, kuten Webers Gypsum. Vai pitäisikö valita sementtipohjainen, kuten Weber base 224 rappauslaasti C.
Harkitsen myös teräsverkon asentamista Träullitin päälle ennen rappauksen laittoa, jotta se pysyisi paremmin ja mahdollisesti, jotta rappaus tarttuisi paremmin. Verkko on nyt paikallaan ja uskon, että se on Träullit-levyjen saumojen välillä. Olen ajatellut asettaa verkon koko pinnan yli.
Onko raudoitusverkosta hyötyä, jotta rappaus tarttuisi paremmin Träullitiin vai toimiiko se silti hyvänä rappausalustana?
Olen ajatellut laittaa uuden rappauksen, koska vanha on irtonainen ja irtoaa.
Mitä rappausta suosittelette. Toimiiko kipsipohjainen, kuten Webers Gypsum. Vai pitäisikö valita sementtipohjainen, kuten Weber base 224 rappauslaasti C.
Harkitsen myös teräsverkon asentamista Träullitin päälle ennen rappauksen laittoa, jotta se pysyisi paremmin ja mahdollisesti, jotta rappaus tarttuisi paremmin. Verkko on nyt paikallaan ja uskon, että se on Träullit-levyjen saumojen välillä. Olen ajatellut asettaa verkon koko pinnan yli.
Onko raudoitusverkosta hyötyä, jotta rappaus tarttuisi paremmin Träullitiin vai toimiiko se silti hyvänä rappausalustana?
Miten kävi sinulle? Mitä laastia käytit ja miten toimit? Minulla on ns. polttoaineluukun aukko kellarissa, jota minun täytyy rappailla puuvillabetonilla.R RolloKola sanoi:Olen kunnostamassa huoneen kellarissa talossani vuodelta 1946. Yksi seinistä on päällystetty puuvillabetonilla. Katso kuva
Ajattelin levittää uuden rappauksen, koska vanha on irtonainen ja putoaa
Mitä rappausta suosittelette. Toimiiko kipsilaasti, kuten Webers Gypsum. Vai pitäisikö käyttää sementtipohjaista, kuten Weber base 224 laastiseos C.
Ajattelen myös laittaa teräsverkon vahvistukseksi puuvillabetonia vastaan ennen rappauksen levittämistä, jotta se pysyisi paremmin ja mahdollisesti jotta rappaus tarttuisi paremmin. Verkko on tällä hetkellä kiinnitetty ja uskon sen olevan puuvillabetonilevyjen saumojen välillä. Ajattelin laittaa verkon koko alueen päälle.
Antaako vahvistusverkko mitään etua, jotta rappaus tarttuisi paremmin puuvillabetoniin vai toimiiko se jo sellaisenaan hyvänä rappausalustana?
tavallinen rappauslaasti toimii hyvin, se voi vain erota sävyssä, aloitat laittamalla ohuen kerroksen laastia (sluring) ja annat sen kuivua, jolloin oikeanlainen koostumus voi tarttua, (Träulit on paska, siihen ei mitään tartu) Sitten vain rappaa oikealle tasolle, laastiverkon kanssa voi olla vaikeaa saada tasaista, se tahtoo pullistua ulos niin että se jää rappauksen ulkoreunaan, pärjäät varmasti ilman verkkoa

Det kanske rentav är så att skadorna hos mig är för stora för att ”putsa” bort? Jag kanske måste fylla upp med nåt först?J jonaserik sanoi:vanligt putsbruk går bra , det kan skilja i nyans bara, du börjar med att ha på ett tunt bruk ( sluring ) och låter det torka så har den rätta konsistensen något att fästa på, ( Träulit är skit inget går att fästa i ) Sen bara putsa upp till rätt nivå, det med putsnät kan vara svårt att få plant utan vill buckla ut så det blir i ytterkant av putsen, du klara dig säkert utan nät
Eivät liian suuria korjattaviksi, mutta hieman enemmän kuin vain puhdistamista, poista kaikki irtonainen, varmista, että sivuilla oleva pysyy hyvin paikoillaan. Alempi osa kannattaa raudoittaa palalla laastia (näyttää hieman syvältä), jonka kiinnität pitkällä ruuvilla perustukseen, jotta saat kohtuullisen sauman vanhaa rappausta vastaan ja loivennat sitä hieman, sitten käytä tavallista löysempää laastia (täytä reikä ilman tasoittamista) ja rakenna noin 1 cm jäljelle viimeistelyyn. Sivujen kulmissa käytetään yleensä ensin lautaa yhdellä puolella ja rapataan, irrota ja aseta toiselle puolelle ja rapataan, näin saat terävän kulman, muuten on vaikea saada kulma suoraan rapattua.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Garagegrund med träullit och puts - vittrat bort
Grund & Markarbeten -
Rappaaja Träullitin sijaan?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kuinka kiinnittää keittiö seinään, jossa on rappaus ja puuvillakuitulevy?
Seinäkiinnike ohuella kipsihiertokipsilevyllä.
Rappaus puukuitulevylle, verkolla vai ilman?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka