Hei
Mietin mitä mieltä olette tästä. Haluaisin siirtää seinää 1,5 metriä saadakseni huoneeseen vähän enemmän tilaa ja voidakseni käyttää sitä yhteistilana yhdistettynä olohuoneena. (Katso liitetyt kuvat) Seinä ei ole kovin paksu, ehkä 7 cm, mutta ylhäällä katossa on paksu betonipalkki.
Onko mahdollista asentaa uusi seinä sekä uusi palkki 1,5 metriä kauemmas ja sitten purkaa vanha seinä ja palkki?
(Tiedän, että tarvitaan rakennusilmoitus sekä yhdistyksen hyväksyntä)
Ystävällisin terveisin, Jonas