Minulla on takka, jonka haluaisin valaa yli "lattian" jollakin. Massan täytyy kestää lämpöä. Onko jokin tietty sementti tai betoni, jota pitäisi käyttää? Mistä sitä ostaa?
Edellinen talonomistaja on antanut kissojensa "tehdä tarpeensa" takkaan, joten se haisee. Aiomme purkaa ja muurata kaiken uudelleen ajan myötä, mutta siihen ei ole varaa juuri nyt, joten haluamme valaa jotain päälle, jotta sieltä ei haisisi. :S Tästä syystä kysymykseni!