Hei

800mm kuulostaa aika paljolta, varmasti on joku, joka osaa laskea taipuman. En kuitenkaan minä.
Olen laittanut betonilaattojen rivin palvelulinjan ylle.
(tai en olisi tehnyt sitä tai rakentanut puukansi joka peittää sen, jos minun täytyy päästä siihen käsiksi. Ikävää purkaa puukansi myös. Mieti, onko välttämätöntä olla puukansi siinä)

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
Täytyykö sinulla olla peruspilarit silloin? Maallikkona kaikki kuulostaa hyvin karkealta ja ylimitoitetulta. Minulla on suunnilleen yhtä suuri kappale, ja se makaa laatoilla ja on tehty melko ohuesta puusta verrattuna standardeihin. vain halpaa ohutta terassilautaa myös. En koe siinä mitään ongelmia. Mitä haittaa on, jos se joustaa joitakin millimetrejä tyypillisesti?

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
S Stefan1972 sanoi:
Täytyykö sinulla olla peruspilarit? Maallikkona kaikki kuulostaa hyvin karkealta ja ylimitoitetulta. Minulla on suunnilleen yhtä suuri kappale, joka makaa laattojen päällä ja on tehty melko heikosta puutavarasta verrattuna normeihin. Myös vain halpaa ohutta terassilautaa. En koe mitään ongelmia sen kanssa. Mitä väliä sillä on, jos se joustaa muutaman millimetrin tyyliin?
Olisi mukava välttyä peruspilareilta, mutta maa on eri tasoilla, joten johtuen siitä peruspilarit. Olen tehnyt yksinkertaisen pienen luonnoksen sivulta.

• Piirros, joka esittää rakennuksen sivuprofiilia eri tasoilla.
Ruuvatut tolpat hyvin valituilla paikoilla ja sitten laatat pohjassa varmaan toimivat? Sittenhän on jotain, mihin kiinnittää, jos haluat laudoittaa alapuolelta myös.....

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
S Stefan1972 sanoi:
Ruuvatut tolpat hyvin valittuihin paikkoihin ja sitten laatoitus pohjalle toimivat varmaan? Silloin on jotain mihin ruuvata, jos haluaa laudottaa alapuolelta myös.....
Betonilaatat vasemmalle puolelle tukipylväillä uskon myös olevan hyvä ratkaisu. On ainakin se helpoin tapa.

Terassini on yhdistelmä pilareita ja laattoja.

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
Darling McFluff Darling McFluff sanoi:
Terassini on yhdistelmä plintoja ja laattoja
Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

MultiMan
Minulla on äärimmäinen routanousu ja liikkeitä maassa, joten sinä päivänä kun rakennan terassin, täytyy joko koko sen puolen tontista vaihtaa materiaali tai sitten on käytettävä vain syviä pilareita, muuten terassi murtuu maan liikkeistä.

Tarkista siis tämä ennen kuin päätät, mitä tapaa käytät.

• Tykkään
JF.
  • Laddar…
J JF. sanoi:
Tyytyväinen tulokseen?
Ehdottomasti, taloa vasten se on perustusta vasten. Uloin tolppa ja keskellä laatoilla.

Ei kukaan jaksa kaivaa miten paljon tahansa :D

• Tykkään
kimtommy ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.