17 131 lukukertaa ·
11 vastausta
17k lukukertaa
11 vastausta
Selluloosaeriste, hinta?
Hei! Olen laskemassa kotonani tehtävän remontin kustannuksia ja olen nyt päässyt kattovillaan. Haluamme käyttää puhalluslasiellusta, mutta sitä ei ole koskaan ilmoitettu, mitä se maksaa per m² kun googlaa tätä. Onko joku, jolla on kokemusta tästä, joka voisi antaa käsityksen kustannuksista?!
Tässä ovat edellytykset: Eristys tapahtuu ullakolla (eli kyseessä ei ole vinokatto) ja olemme poistaneet vanhan eristyksen, joten työ sisältää vain uuden eristyksen asennuksen.
Terveisin
Tässä ovat edellytykset: Eristys tapahtuu ullakolla (eli kyseessä ei ole vinokatto) ja olemme poistaneet vanhan eristyksen, joten työ sisältää vain uuden eristyksen asennuksen.
Terveisin
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 416 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 416 viestiä
Googlasi "cellulosaisolering pris" ja sain hinnaston näkyviin, mutta suosittelen tietysti, että lähetät muutaman sähköpostin ympäröiville yrityksille, joissa kerrot neliömäärän ja toivotun paksuuden.
Sain tarjouksen lisäeristyksestä, 25 cm selluloosapuhallusvillaa 50 neliömetrin alalle, tarjoukseen sisältyy 15 kappaletta ilmaraot levyt pahvista. 11 280:- sis. alv, siihen sisältyy työ ja kuljetus. Ehkä auttaa sinua vähän kuitenkin.
Suuret kiitokset, kyllä se todella auttaa! Meillä on 77 m2 ja ajattelin, että laitamme noin 30 cm. Se on mökki, jota käytämme satunnaisesti, joten mielestäni sen pitäisi riittää. Olen laskenut maksimi 30.000, ja näyttää siltä, että se onnistuu!S Slb2018 sanoi:
H
Hallerudsbo
Työkaluhullu
· Värmland
· 3 837 viestiä
Hallerudsbo
Työkaluhullu
- Värmland
- 3 837 viestiä
Pyydä tarjous, sillä erot voivat olla suuria.
Saman tyyppinen eristys, kallein oli 17000:- ja halvin 7900;- kun me eristimme.
Halvin ei mainostanut paljon, keskittyivät yrityksiin, mutta auttoivat myös yksityishenkilöitä.
Erittäin mukavia ja avuliaita.
Hinta, jonka sain, oli icell-eristämisestä.
Pitäisi puhaltaa 55 cm ja noin 60 neliömetriä.
Kun he tulivat tänne, he tekivät virheen ja puhalsivat 70 cm sen sijaan.
Mutta samaan hintaan.
Työnjohtaja soitti ja pahoitteli, että he puhaltivat liikaa, mutta minun ei tarvinnut maksaa ylimääräistä.
Saman tyyppinen eristys, kallein oli 17000:- ja halvin 7900;- kun me eristimme.
Halvin ei mainostanut paljon, keskittyivät yrityksiin, mutta auttoivat myös yksityishenkilöitä.
Erittäin mukavia ja avuliaita.
Hinta, jonka sain, oli icell-eristämisestä.
Pitäisi puhaltaa 55 cm ja noin 60 neliömetriä.
Kun he tulivat tänne, he tekivät virheen ja puhalsivat 70 cm sen sijaan.
Mutta samaan hintaan.
Työnjohtaja soitti ja pahoitteli, että he puhaltivat liikaa, mutta minun ei tarvinnut maksaa ylimääräistä.
Todella hyvä, aion todella miettiä asiaa! Reilu yritys johon pääsit, harmi ettei asu Värmlandissa.H Hallerudsbo sanoi:Pyydä tarjous, sillä erot voivat olla suuret. Sama eristystyyppi oli kallein 17000:- ja halvin 7900;- kun me eristimme. Ne, jotka olivat halvimpia, eivät mainostaneet paljon, keskittyivät yrityksiin mutta auttoivat myös yksityishenkilöitä. Erittäin mukavia ja avuliaita.
Se mitä sain hintaan, oli icell eristys.
Piti puhaltaa 55 cm ja noin 60 m² kokoiseen alueeseen.
Kun he tulivat tänne, he tekivät virheen ja puhalsivat 70 cm sijaan. Mutta samaan hintaan. Työnjohtaja soitti ja pahoitteli, että puhaltivat liikaa, mutta en joutunut maksamaan ekstraa.
hei, olisin kiitollinen, jos voisitte jakaa yrityksen nimen ja paikkakunnan. Onko 30 cm eristys vakiokäytäntöä katon eristämisessä? Katsoin tältä sivulta, että jotkut ovat tehneet 60 cm. Mietin, mitä meidän pitäisi valita? Vinkkejä otetaan vastaan.. kiitosS Slb2018 sanoi:
Mikä hintojen ero!H Hallerudsbo sanoi:Pyydä tarjous, koska hinnat eroavat paljon toisistaan.
Saman tyyppinen eristys, kallein oli 17000:- ja halvin 7900;- kun me eristimme.
Halvimmat eivät mainostaneet itseään paljoa, keskittyivät yrityksiin mutta auttoivat myös yksityishenkilöitä.
Erittäin mukavia ja avuliaita.
Minun saamani tarjous oli icell-eristämisestä.
Pitäisi suihkuttaa 55 cm ja noin 60 neliömetriä.
Kun he tulivat tänne, he tekivät virheen ja suihkuttivat 70 cm.
Mutta samalla hinnalla.
Työnjohtaja soitti ja valitti, että he suihkuttivat liikaa, mutta minun ei tarvinnut maksaa ylimääräistä.
Mikä yritys se oli, jonka palkkasit?
Tekivätkö he hyvää työtä?
Terveisin, Petter
Klikkaa tästä vastataksesi