Hei kaikki asiantuntijat.

Tarvitsen apua. Luulen, että olemme tehneet suuren virheen tilatessamme talomme. Vakiona Kungshus toimittaa ulko- ja sisäseinät vain 13 kipsillä 45 rungolla, ja kun kysyimme myyjältä, pitäisikö meidän tilata jotain lisävarusteita kipsin alle (OSB tai raakavuoraus), hän sanoi, että se ei ollut niin tarpeellista ja se maksaisi noin +50.000 töineen. Päätimme valita vakiot seinät. Nyt talo on tilattu! Muutosten tekeminen voi olla mahdotonta (ikkunat on tilattu, ne vaikuttavat siihen, kuinka paksuja seinät ovat). Onko minulla syytä olla nukkumatta yöllä?! Jos pelkkä kipsi on niin huono ulko- ja sisäseinissä, kuinka Kungshus voi olla sellainen vakiona taloissaan? Tunnen itseni sekä tyhmäksi että huijatuksi ja taas tyhmäksi.
Onko jotain, mitä voimme tehdä?

Ei ole huono asia, jos on vain gyproc, mutta se on tosi ärsyttävää aina, kun jotain pitää kiinnittää seinälle.

Itse ikkunat eivät vaikuta siihen, kuinka paksuja seinät ovat. Jos kiirehditte, ehkä voitte tehdä muutoksen tilaukseen?

Uskomattoman moni talo on rakennettu pelkästään kipsillä. Se toimii ilman ongelmia. Tietenkin on suositeltavaa, että on raakapontti tai jotain muuta, mutta se ei ole mitään, mistä sinun pitäisi olla uneton.

Suuret kiitokset nopeista vastauksistanne.

Totta kai yritän muuttaa tilausta. Mutta ne ovat "fönster-karmar" (olen unohtanut, mitä ne kutsutaan), jotka on jo tilattu tehtaalta, sain tietää tänään :(

Kuinka tyhmää meiltä taas.

50000 kuulostaa paljolta minusta. Liian paljolta.
Meillä on tänään puhdasta kipsiä ja se toimii melko hyvin, mutta valitsisin itse jotain puumateriaalia alle, jos rakennamme uutta. Kuitenkaan ei mihin hintaan tahansa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.