Hei kaikki!

Haluaisin hieman apua siihen, miten minun pitäisi rakentaa seinäpaneeli lasitetulle parvekkeelle. En ole kovin perehtynyt rakennustekniikkaan tai toteutukseen.

Nykyinen seinä on vain tehty pellistä, joka (katso kuvat). Ympärillä on metallirankoja.

Minun kysymykseni on oikeastaan, miten minun pitäisi edetä? Pitäisikö minun kiinnittää paneeli suoraan metallirankoihin vai pitäisikö minun tehdä kuten piirustuksessa, jonka olen tehnyt, jossa ajattelin rakentaa 22x45 rankoja ja kiinnittää ne olemassa olevien metallirankojen päälle?

Kyllä, monta kysymystä. Mutta kuvat antavat hieman enemmän tietoa siitä, miltä seinä näyttää tänään ja ehkä auttavat jotakuta täällä antamaan vinkkejä, miten minun kannattaa parhaiten tehdä.

Kiitos etukäteen.

• Inglasad balkong med vågig plåtvägg och trallgolv; fönster utsikt mot bilparkering ja kerrostalon seinä.
  • Kuvassa on lasitetun parvekkeen seinä, jossa on vaakasuorat levyt metallirungoilla. Reglarit 22x45, ulkopaneeli 22x120 merkitty.
  • Aaltopeltiä oleva seinä lasitetulla parvekkeella, ulos näkyy pysäköity auto ja asuinrakennuksia.
  • Aaltoileva metalliseinä sisälasitetulla parvekkeella, jossa näkyy kiinnityksiä ja metallirakenteita seinän yläosassa.
  • Inglasad parveke, jossa näkyy aaltoileva peltiseinä ja metallikehykset ikkunan vieressä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.