765 lukukertaa ·
2 vastausta
765 lukukertaa
2 vastausta
Seinän korjaus tiskialtaan takana
Hei,
Tiedän, että on olemassa useita vastaavia keskusteluja, mutta en löydä mitään, joka vastaisi ongelmaani.
Aion purkaa vanhan keittiöni ja asentaa uuden. Tänään purin tiskialtaan ja vedin mukanani puolet seinästä, siltä se tuntui. Vesijohdot kulkevat takana olevassa tilassa (katso toinen kuva) Onko teillä mitään vinkkejä, kuinka korjaan tämän? Uudet penkit päättyvät suunnilleen siihen, missä tiililohko päättyy.
Tältä se näytti, kun olin poistanut tiskialtaan. Löysästi istuva tiililohko

Tässä alla on itse tila sisäpuolella, jossa on vesiputkia jne.

Tiedän, että on olemassa useita vastaavia keskusteluja, mutta en löydä mitään, joka vastaisi ongelmaani.
Aion purkaa vanhan keittiöni ja asentaa uuden. Tänään purin tiskialtaan ja vedin mukanani puolet seinästä, siltä se tuntui. Vesijohdot kulkevat takana olevassa tilassa (katso toinen kuva) Onko teillä mitään vinkkejä, kuinka korjaan tämän? Uudet penkit päättyvät suunnilleen siihen, missä tiililohko päättyy.
Tältä se näytti, kun olin poistanut tiskialtaan. Löysästi istuva tiililohko

Tässä alla on itse tila sisäpuolella, jossa on vesiputkia jne.

Näyttää olevan asunto, seinän putket ovat todennäköisesti viemäriputkia (stammarna) ja vettä, ylöspäin talossa, naapuri luultavasti keittiö seinän vieressä kanssasi, joten muurata vähän paloja niin tulee hyvä, (siellä pitäisi olla reikä sisäpuolella) ja vähän rappausta tasoittamaan
Kalkkilaasti käy hyvin
Kalkkilaasti käy hyvin
Totta. Naapurilla on keittiö seinän takana. Täytyy kokeilla ja katsoaR rävlyan sanoi:Näyttää olevan asunto, seinän putket ovat varmaankin viemäriputkia (runkolinjat) ja vettä, ylöspäin talossa, naapurilla on varmaankin keittiö seinän takana sinun kanssa, joten muuraa pieniä paloja niin se on hyvä, (siellä pitäisi olla reikä sisällä) ja vähän rappausta tasoittaaksesi.
Kalkaislaasti käy hyvin
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi