Onko kukaan rakentanut sellaista? Jotta voi asettaa pari levyä ja välttyä siltä, että ne seisovat lattialla seinää vasten, koska silloin lattian siivoaminen on niin vaikeaa:D

BirgitS
Tarkoitatko, että haluat seinänkiinnitettyjä hyllyjä?
Puulevyjä consoleilla?
Vai kuten tämä?
Seinällä oleva valkoinen kirjahylly, joka on asennettu vaakasuunnassa. Sisällä lasihylly, jossa koriste-esineitä ja lasitavaraa.
Se on oikeastaan kirjahylly, joka on käännetty 90 astetta ja siksi tarvitsee listan tukeakseen runkoa vähentääkseen kuormitusta.

Olin epäselvä:rofl:, kyseessä on säilytyshylly/laite, jossa voi säilyttää kipsiä/puulevyjä autotallissa. Nykyisin minulla on joukko levyjä, jotka vain nojaavat seinää vasten, haluaisin pystyä säilyttämään muutamia siltä varalta, että puusepäninnostus iskee äkillisesti:cool:

• Haha
BirgitS
  • Laddar…
Hei! Oletko keksinyt jotain hyvää? Minulla on täsmälleen sama pulma!
T trojlee sanoi:
Olin varmaan epäselvä:rofl:, se on säilytyshylly/järjestely, jossa voi säilyttää kipsi/levyjä autotallissa. Nyt minulla on joukko levyjä, jotka vain nojaavat seinää vasten, haluaisin pystyä säilyttämään muutamia, jotta voin käyttää niitä, jos rakennusinto yllättää:cool:

Kiinnitä ne vain yksinkertaisesti seinään.

raveper raveper sanoi:
Kiinnitä ne yksinkertaisesti vain seinälle.
Mitä tarkoitat? Minulla on noin 5 suurta levyä ja paljon pieniä paloja eri kokoisina, jotka haluan säilyttää - pitäisikö minun kiinnittää ne seinälle?

Joo. Se on tapa saada ne ylös lattialta.

namnbyte
Ruuvaa kiinni useita u-kenkiä ja aseta levyt niihin?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.