23 955 lukukertaa ·
10 vastausta
24k lukukertaa
10 vastausta
Sävyn kansi
Hei, onko kellään kokemusta Nyans Cover -tapetista (ostettu Bauhausista)? Minulla oli vanha rakennetapetti, jonka olen repinyt pois, sekä niin paljon kuin olen voinut vanhasta tapetista. Kuitenkin se kerrostuu usein ja jäljelle jää ohut paperikerros. Kun siihen laittaa vettä, se alkaa rypistyä. Kysyin kaupasta, mainittu yllä, pitäisikö maalata ohuelti ensin tai mahdollisesti mennä läpi laimennetulla liimalla niin että se imeytyy kunnolla, mutta heidän mukaansa se ei ole tarpeellista näiden (ihme?) tapettien kanssa. Olen hieman epäileväinen. Miten te olisitte tehneet yksinkertaisimmin? Olisitteko maalanneet valkoisella seinämaalilla ensin, jotta se sitoo? Jos olisi, käyvätkö vesipohjaiset (Beckers, minulla on iso purkki jäljellä)?
Kiitollinen vastauksista!
Kiitollinen vastauksista!
Heip! Olen nyt tapetoinut toisen huoneen (kahdesta). Tuli aika hyvää. Kuitenkin hieman hankala työstää nurkissa tapetin jäykkyyden vuoksi. Erityisesti ulkonurkissa... Mutta muuten pinnat ovat tasaisia ja hienoja. Tapetti imee nopeasti liiman, joten ei kannata säästellä liiman suhteen. Kiinnittyy erittäin hyvin eikä ilmakuplia ole ilmestynyt (vielä, päivä 3).
Ei ole kokemusta easy coverista, mutta olen samaa mieltä, että näissä nyans coverissa oli hyvä hinta, 149 kr per rulla. Yksi huone jäljellä tänään sitten maalausta sen päälle!
Ei ole kokemusta easy coverista, mutta olen samaa mieltä, että näissä nyans coverissa oli hyvä hinta, 149 kr per rulla. Yksi huone jäljellä tänään sitten maalausta sen päälle!
Olen asentanut easy coverin sekä ulko- että sisänurkkiin ilman ongelmia. Nurkka on yhtä hieno nyt kuin 4 vuotta sitten, kun tein sen. Voi myös johtua siitä, että olen huolimaton lukemaan käyttöohjeita 
Miksi ei pitäisi mennä nurkkien ohi?
Miksi ei pitäisi mennä nurkkien ohi?
Voi hitto, sekin meni pieleen... laitoin sekä sisä- että ulkokulmiin. Mutta tehty mikä tehty, maalaus vain jäljellä. Onko olemassa tunnettuja tyyppejä tai merkkejä, joita EI tulisi käyttää? Olen laskenut kahdella maalikerroksella, mieluiten ei enää.
Mitä tulee väreihin, niin vinkkini on, ettei kannata tinkia laadusta halpojen värien kanssa. Käytä Beckers, Alcro tai vastaavia. Halvoilla väreillä on vaikeampi maalata, ne vaativat useampia kerroksia ja lopputulos on harvoin hyvä, se on kuin maalaisi kevytmaidolla.
K-rauta tarjoaa juuri nyt tarjouksen Beckersin 10 litran, luultavasti sävytettyä väriä.
K-rauta tarjoaa juuri nyt tarjouksen Beckersin 10 litran, luultavasti sävytettyä väriä.
Klikkaa tästä vastataksesi