Tarvitsen apua neuvojen kanssa, kuinka ratkaisen tämän. Kellarin savupiippu on joskus rikottu, jotta sähkövedot saatiin vedettyä läpi.. Murennettu tiiliseinä kellarissa, jossa eristysmateriaalit näkyvät sisällä. Seinän läpi kulkee johdotus.

Jibe 65 Jibe 65 sanoi:
Tarvitsen apua neuvojen kanssa, kuinka ratkaisen tämän. Kellarissa oleva savupiippu on joskus hajonnut, jotta sähköjohdot on voitu vetää läpi..[kuva]
Mitä haluat ratkaista? :)

Jos haluat toimivan savupiipun, niin eikö sinun pitäisi vetää sähköt uudelleen ja muurata savupiippu kuntoon..

klaskarlsson klaskarlsson sanoi:

Jos haluat toimivan savupiipun, se olisi sitten siirtää sähköjä ja muurata savupiippu uudelleen umpeen..
Sähköt on siirretty, mutta en tiedä, mitkä yritykset tekevät savupiipun muurauksia tai miten teen sen itse.

klaskarlsson klaskarlsson sanoi:

Jos haluat toimivan savupiipun, niin eikö se olisi vetää sähköt uudelleen ja muurata savupiippu uudelleen..
Katso alla oleva vastaus.

Jibe 65 Jibe 65 sanoi:
Sähköt on vedetty uudelleen, mutta en tiedä mitkä yritykset tekevät savupiipun muurausta tai kuinka teen sen itse.
Ah: Kysymys on mitä yrityksiä/muurareita on olemassa sellaiseen korjaamiseen - silloin se on ainakin selvitetty :)
Valitettavasti minulla ei ole siihen vastauksia...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.