Olemme erittäin ihastuneita tuplasaumakattoon, sekä esteettisesti että käytännöllisesti. Oikein tehtynä pitäisi olla huoltovapaa talo moniksi vuosiksi, vai onko jotain, johon pitää kiinnittää huomiota?
Talomme on inspiroitu ladonmallisista taloista, noin 7,5 x 17 m, harjakorkeus 7,5 m. Ei kulmia tai koloja. Ajattelemme sekä katon että julkisivun samasta pellistä.
Rakennamme länsirannikolla, mutta maalla noin kilometrin päässä merestä. Suolaista ympäristöä ajatellen ajattelemme alumiinia, maalattuna mustan mattana tai tummanharmaana. Peltiseppä hoitaa työn. Ei klikkausta kuten Plannja trend, koska mielestämme se on liian "yksitoikkoinen".
Muutama ajatus? Liitän muutaman esimerkkikuvan.
Makuja on monia, joten negatiiviset mielipiteet ja maut voidaan jättää ulkopuolelle.
Kiitos etukäteen!
Olisin tehnyt sen helposti, jos en asuisi 1930-luvun 1 1/5-kerroksisessa talossa...
Mutta varmista, että löydät taitavan plåtslagare...
Se on helppo saada näyttämään junaonnettomuudelta...
Högskolan Dalarna rakensi laboratorionsa bandtiilikatolla, jota sponsoroitiin SSAB:lta, heidän Prelaq Energy(?) uskoakseni. Ehkä on hyvä valinta, jos harkitsette tätä
Valitettavasti toteutus jätti paljon toivomisen varaa;
Pidän esimerkeistäsi ja voisin helposti kuvitella tämän tyyppisen julkisivun uudisrakennukseen
Meillä on konesaumakatto talossa ja kolme mietittävää asiaa tulee mieleeni:
Se haalistuu auringossa vuosikymmenessä, eikä tietääkseni ole mitään, mitä itse maalaisi uudelleen. Joten kannattaa miettiä väriä, joka toimii haalistuneena.
Se kuumenee todella paljon. Varmista, että eristät kunnolla ja ehkä rakenna paikkaan, jossa halutaan kerätä mahdollisimman paljon lämpöä.
Se pitää aika ääntä, erityisesti sateella. Mieti, voiko sitä äänieristää jotenkin, tai varmista ainakin, ettei ääni häiritse teitä.
Olisi ollut hauskaa, jos teidän rakennus olisi naapuri, itse rakentelen kaiken puusta, joten kontrastit näiden 2 talon välillä olisi ollut hauska nähdä
Laittakaa mielellään lisää kuvia, kun olette valmiit, niin näkee kokonaisuuden.
Voi nähdä lisää kuvia, jos seuraatte meitä IG:ssä _villalyckan. Rakentamisen osalta reportaasi ilmestyy todennäköisesti myöhemmin tänä vuonna netissä ja lehdessä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.