Siirtymälista parkettilattian ja laminaattilattian välillä oli löysällä ja myös vinossa siitä lähtien kun muutin sisään. Joten otin sen tänään irti ja kaavin pois laastin?, joka oli löysällä listan alla. Heillä on jotain kovaa kelta/ruskea massaa sauman kohdalla, katso kuvat, mutta myös valkoista laastia (valkoiset täplät, katso kuva alla) itse listan alla, jotta se kiinnittyisi siihen.

Parkettilattian ja laminaatin välinen irrotettu lista, näkyvissä kultaisen ja valkoisen sauma-aineen jäämät sekä kaapeli lattialla.
Tässä alla puhdistin kaiken, mikä oli löysällä.
Alla golvbrädorna ovat irrotettu, näkyvillä keltaista ja valkoista tiivistemassaa parketin ja laminaatin välisessä sauman kohdalla.
Övergångslista parketin ja laminaatin välillä, löysä ja tarpeessa uudelleentasaamiseksi, joissa on näkyvissä vaaleaa ja kultaista tiivistysmassaa.

Kysymykseni on, millaista laastia tarvitsen asennukseen saumojen tiivistämiseen, mutta myös millaista laastia itse siirtymälistan kiinnittämiseen.

Ratkaisitteko sen?
H hoggy32 sanoi:
Siirtymälista parkettilattian ja laminaattilattian välillä oli löysä ja myös vinossa siitä asti, kun muutin sisään. Joten tänään irrotin sen ja kaavin pois saumausainetta? joka oli löysällä listan alla. Heillä on jotain kovaa keltaista/ruskeaa ainesta sauman kohdalla, katso kuvia, mutta myös valkoista saumausta (valkoisia täpliä, katso kuva alla) itse listan alla kiinnittääkseen sen sinne.

[kuva]
Tässä alla puhdistin kaiken, mikä oli löysällä.
[kuva]
[kuva]

Kysymykseni on, mikä saumausaine minun täytyy laittaa tiivistämään siirtymä, mutta myös mikä saumaus kiinnittääkseni itse siirtymälistan.

BirgitS
Ne siirtymälistat, joita minulla on ja on ollut, ovat kiinnittyneet jonkinlaisella paksulla kaksipuolisella teipillä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.