Hei, tarvitsisin vähän vinkkejä saranoiden valintaan luukkuun, jonka aion rakentaa terassiin. Luukku tulee olemaan melko painava, koska aion käyttää terassilautoja, ja luukku tulee olemaan noin 1,6m x 0,8m. Kuten sanottu, kiitollinen vinkeistä.
Minulla on saman kokoinen, lojuu löysänä lattialla ja on 28*120. Vakaa eikä liiku. Nostan sorkkaraudalla, voi tehdä ylellisemmäksi kulutetulla raudalla ja kahvalla, joka vain työnnetään rakoon. Tarvitsetko todella saranoita niille harvoille kerroille?
Anders S olet aivan oikeassa, tarvitsen luultavasti ei saranoita, riittää todennäköisesti porattu reikä sormelle niin sen saa ylös kun tarvitsee, kiitos inputista 🙏.
Veneilytarvikekauppiailla on kaikenlaisia ruostumattomia saranoita, sekä turkkivarusteita, jotka ovat upotettuja avauskahvoja.
Erlandssons brygga
Nautec
Watski
Hjertmans
jne.
Hei kiitos vastauksistanne, arvostetaan 🙏 kysymys vielä teille, joka sanoi viistäneensä reunaa, jotta luukku avautuisi (tai avautuisi helpommin), mikä reuna? luukussa, puukannessa vai molemmissa?
Tyylikäs, ja hieman viistotut molemmista luukun päistä.
Juuri niin, viistosin myös luukun poikittaiset kannattimet, jotta se ohjautuu oikein koskematta mihinkään. Käytän sitä päivittäin, joten halusin mahdollisimman kevyen.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.