11 094 lukukertaa ·
14 vastausta
11k lukukertaa
14 vastausta
Sähkösinkitty dyckert biltema naulain ulkotilan sisäpuolella?
Kuumasinkittyjä dyckert ei ole olemassa, koska dyckert ei käytetä ulkona. On olemassa ruostumattomia dyckert, joita voi ostaa/tilata rakennustarvikeliikkeestä, niitä käytetään esim. kun asennetaan lasituslistoja ikkunoihin.
hankalaa, että on olemassa ulkokäyttöön tarkoitettuja dyckertejä manuaaliseen käyttöön eli vasaralla
mutta ei ole dyckertejä ulkokäyttöön (kuumasinkitty) dyckertpistooliin.
Tuntuu väärältä käyttää nauloja 15 mm sileään paneeliin, jonka asennan lämmittämättömään ulkotilaan. Dyckert näyttää siistimmältä - mutta vasarointi vie paljon aikaa verrattuna dyckertpistooliin.
toinen asia, kun kiinnitetään ulkoverhoilu 22 mm talon julkisivuun.
"työkaluguru
miksi dyckertiä ei muuten aseteta ulkona?
onko se siksi, että kosteusliike voi saada laudat irtoamaan?
sijoitan dyckertin vinoon ponttiin, joten toivon, että ne pysyvät hyvin kiinni joka tapauksessa.
mutta ei ole dyckertejä ulkokäyttöön (kuumasinkitty) dyckertpistooliin.
Tuntuu väärältä käyttää nauloja 15 mm sileään paneeliin, jonka asennan lämmittämättömään ulkotilaan. Dyckert näyttää siistimmältä - mutta vasarointi vie paljon aikaa verrattuna dyckertpistooliin.
toinen asia, kun kiinnitetään ulkoverhoilu 22 mm talon julkisivuun.
"työkaluguru
Kuumasinkittyjä dyckertejä ei ole, koska dyckertiä ei aseteta ulkona.
"miksi dyckertiä ei muuten aseteta ulkona?
onko se siksi, että kosteusliike voi saada laudat irtoamaan?
sijoitan dyckertin vinoon ponttiin, joten toivon, että ne pysyvät hyvin kiinni joka tapauksessa.
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Harald Nyborgilla on saatavilla ruostumatonta dyckertiä pistooli käyttöön.
Toki voi asettaa dyckert ulkona. Mutta se on vähän karkeampi dyckert kuin 1,2/1,6 mm dyckert, joka on yleinen dyckertpistooleissa.
kiinnitän dyckert ylhäällä ja alhaalla paneeliin - se peitetään listoilla, mutta keskellä ei peitetä listoilla - mietin, pitäisikö sipaista maalia, jos siitä tulisi parempi - aion testata siellä, missä listat peittävät, nähdäkseni, miltä se näyttää.
mutta se vie aikaa vasaran ja piirin kanssa verrattuna dyckertpistooliin
olen huolissani, että ruoste valuu pitkin lautaa, joten siitä tulee rumaa - mutta ehkä niin ei käy...
ehkä pitäisi kuitenkin kokeilla dyckertpistoolia hmm.
mutta ehkä, kuten työkaluguru viittaa, ulkona vaaditaan karkeampaa dyckert käsitelläkseen puun liikkeitä, arvaan.
mutta se vie aikaa vasaran ja piirin kanssa verrattuna dyckertpistooliin
olen huolissani, että ruoste valuu pitkin lautaa, joten siitä tulee rumaa - mutta ehkä niin ei käy...
ehkä pitäisi kuitenkin kokeilla dyckertpistoolia hmm.
mutta ehkä, kuten työkaluguru viittaa, ulkona vaaditaan karkeampaa dyckert käsitelläkseen puun liikkeitä, arvaan.
Miten tämä päättyi 9 vuotta myöhemmin? Olen saman dilemman edessä…
Mahtavaa, näyttää hyvältä! Kiitos vastauksesta ja kuvista!
Vielä yksi kysymys 11 vuotta myöhemmin. Mitä valitsit lopulta dyckertiksi? Sähkösinkitty 1,6mm *50 vai? Aion naulata katon avoimelle terassille (olen poistanut lasituksen).
Klikkaa tästä vastataksesi