Hei!
Olen ostanut käytetyn 40 jalan kontin, joka on ”high cube” -mallinen, mikä tarkoittaa, että sen mitat ovat 12,20 metriä pitkä, leveys 2,40 ja korkeus 2,90.
Olen ajatellut käyttää sitä väliaikaisena verstana sillä aikaa kun minä ja tyttöystäväni rakennamme taloa. Se aiotaan varustaa sisäpuolelta eristämällä styroksilla ja peittämällä levyillä.
Nyt kysymykseen: Voinko sahata ikkunat konttiin ja yhden oven ilman, että rakenne heikkenee? Minulla on kontti työpaikallani ja siis tarkoitus on siirtää se tontille sitten, kun se on täysin rakennettu ja valmis. Pelkään, että se voi romahtaa keskeltä, kun sitä nostetaan nosturiautolla.
Tietenkin mietit, mihin haluan laittaa ikkunat ja oven. Olen tehnyt pienen mallin tietokoneella siitä, miltä se voisi näyttää.
Luulen itse, että minun ei ehkä pidä käyttää niin kapeita ikkunoita kuin mallissa.
Sinulla on teräsrunko, joka kiertää koko kontin, mutta levy on myös kantava. Voit sahata aukkoja, mutta on parempi, jos ne ovat korkeita ja kapeita kuin päinvastoin. On hyvä sahata metallille tarkoitetulla pyörösahalla.
Okei, epäilin sitä, mutta aion yrittää kuitenkin pitää jonkin ikkunan ja katsoa, jos voin hitsata jotain kulmarautaa reikien ympärille, jotta saan tuettua sitä korjattua peltiä.
Okei epäilin sitä, mutta aion silti yrittää saada ikkunan ja katsoa, jos voisin hitsata jonkinlaista kulmarautaa reikien ympärille tukemaan sitä korjattua peltiä.
Pelti ei itsessään ole ongelma, vaan sinun pitää varmaan asentaa joku pylväs katon tukemiseen.
Pelti itsessään ei ole ongelma, mutta sinun pitäisi ehkä asentaa jokin pilari pitämään kattoa
Varmista tämä? Minulla ei ole paljon kokemusta 40-fort:ista, mutta 20-fotaresta voi ottaa pois koko sivun ilman vahinkoa.
Eikö 40-fotaren runko ole itsessään kantava?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.