Yksi vaihtoehto olisi porata reikiä siihen kohtaan, jossa aiot sahata. Reikiin voit työntää tiivistevaahtoa, joka pitää sahanpurut paikoillaan. Ehkä kokeilemisen arvoinen. :-/
Jos aiot käyttää fogskumia, varmista ettet käytä liikaa... siinä on suuria voimia, kun se "vaahtoaa"!
Mieluummin monta pientä reikää ja pieniä duttar fogskumia!