Aja sahata tiikerisahalla ja anna purun pudota alas. Ei siitä juuri olekaan hyötyä. ;)
 
Yksi vaihtoehto olisi porata reikiä siihen kohtaan, jossa aiot sahata. Reikiin voit työntää tiivistevaahtoa, joka pitää sahanpurut paikoillaan. Ehkä kokeilemisen arvoinen. :-/
 
Jos aiot käyttää fogskumia, varmista ettet käytä liikaa... siinä on suuria voimia, kun se "vaahtoaa"!
Mieluummin monta pientä reikää ja pieniä duttar fogskumia!
 
Sahaa ura ulkoseinään ja työnnä sisään pelti tai vanerilevy, joka pitää purun paikallaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.