A abbe_ sanoi:
Sahaa pois terassilauta yhden tai kahden terassilaudan leveydeltä, laita uusi kouru terassilautan alle pitämään sitä.
- vaihda koko paneeli ja täytä sitten aukko yhdellä tai kahdella pitkittäisellä terassilaudalla autotallin suuntaisesti.

en usko, että siitä tulee paljon enemmän työtä, ja se tehdään kunnolla.
Mutta ongelmana on, että on lauta, joka on kiinnitetty seinään, enkä voi poistaa sitä. Se toimii rungon tavoin.

M Mjärn sanoi:
Mutta ongelma on, että siellä on lauta, joka on kiinnitetty seinään, enkä voi ottaa sitä alas. Se toimii kehyksenä.
Joo, sitten sinun täytyy rakentaa joitakin tukipylväitä/perustuksia kantaville palkeille. Laitoin betonimöhkäleen maahan ja rakensin betonilaatoilla korkeuden, joka tarvittiin kantavan palkin tukemiseen.

• Tykkään
Mjärn
  • Laddar…
Hei
nostan esiin vanhan keskustelun.
Olen aivan samassa tilanteessa, katso liitteenä oleva kuva.

Onko kuvia lopputuloksesta tästä keskustelusta? Tuliko siitä etäisyys vai laskulevy?

• Puinen terassi ja valkoinen laudoitettu seinä.
I ImTheBeast sanoi:
Hei,
herätän vanhan ketjun.
Olen täsmälleen samassa tilanteessa, katso liittämääni kuvaa.

Onko kuvia tämän ketjun lopputuloksesta? Tuliko siitä etäisyys vai dropbleck?
Huijasin. Leikkasin laudat seinän viereen ja leikkasin julkisivulaudat, vaihdoin ne ja laitoin sitten yhden laudan takaisin pitkin.

G Gamle far sanoi:
Minä fuskin. Katkaisin laudat seinän viereen ja katkaisin julkisivulaudat, vaihdoin ne ja laitoin sitten laudan takaisin pitkin.
Okei, ei mitään blekkiä uuden julkisivun taakse terassin yläpuolelle?

I ImTheBeast sanoi:
Okei, ei mitään pellitystä uuden julkisivun taakse terassin yläpuolelle?
Ei😅

G Gamle far sanoi:
Ei😅
Haha okei, onko kuvaa lopputuloksesta?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.