Hei kaikki,

Meillä on kattosuihku kylpyhuoneessamme (joka rakennettiin edellisen omistajan toimesta 70-luvun talossamme), jossa ylin kiinnike on irronnut (katso kuvat) ja nyt minun täytyy kiinnittää se takaisin. Näyttää siltä, että hän on kiinnittänyt sen jonkinlaisella massalla, joka on kovettunut, mutta on epäselvää tarkalleen mitä se on.

Vinkkejä? Miten minun pitäisi tehdä? Ajatukseni on laittaa tavallinen tulppa, suihkuttaa silikonia ja sitten ruuvata takaisin. Mitä mieltä olette siitä? Ajattelin tehdä tämän tänään, jotta voimme käydä suihkussa sitten. :)

Terveisin
 
  • Hopea takasuihku, josta yläkiinnitys irti. Valkoinen laatta taustalla, ja näkyvissä kiinnitysreikä.
  • Kuvan lähikuva suihkun yläkiinnikkeestä, jossa näkyy metallinen osa ja ruuvi.
silikoni, uusi tulppa pitäisi toimia hyvin, jos tausta-aine ei ole täysin huono
 
ev, jos sinulla on grejer, poraa vähän syvemmälle ja käytä pidempää ruuvia/tulppaa näytti hieman lyhyeltä.
 
Kiitos vastauksesta Patzie!

En tiedä miltä siellä takana näyttää, joten en tiedä uskallanko porata pidemmälle sisään.

Tulpat (ne jotka sopivat paksuudeltaan) näyttävät olevan liian pitkiä reikään - voiko tulpan ulko-osan katkaista vai pitääkö ostaa paremmin sopiva?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.