1 244 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Sadesuihkun kiinnitys uudelleen
Hei kaikki,
Meillä on kattosuihku kylpyhuoneessamme (joka rakennettiin edellisen omistajan toimesta 70-luvun talossamme), jossa ylin kiinnike on irronnut (katso kuvat) ja nyt minun täytyy kiinnittää se takaisin. Näyttää siltä, että hän on kiinnittänyt sen jonkinlaisella massalla, joka on kovettunut, mutta on epäselvää tarkalleen mitä se on.
Vinkkejä? Miten minun pitäisi tehdä? Ajatukseni on laittaa tavallinen tulppa, suihkuttaa silikonia ja sitten ruuvata takaisin. Mitä mieltä olette siitä? Ajattelin tehdä tämän tänään, jotta voimme käydä suihkussa sitten.
Terveisin
Meillä on kattosuihku kylpyhuoneessamme (joka rakennettiin edellisen omistajan toimesta 70-luvun talossamme), jossa ylin kiinnike on irronnut (katso kuvat) ja nyt minun täytyy kiinnittää se takaisin. Näyttää siltä, että hän on kiinnittänyt sen jonkinlaisella massalla, joka on kovettunut, mutta on epäselvää tarkalleen mitä se on.
Vinkkejä? Miten minun pitäisi tehdä? Ajatukseni on laittaa tavallinen tulppa, suihkuttaa silikonia ja sitten ruuvata takaisin. Mitä mieltä olette siitä? Ajattelin tehdä tämän tänään, jotta voimme käydä suihkussa sitten.
Terveisin
Kiitos vastauksesta Patzie!
En tiedä miltä siellä takana näyttää, joten en tiedä uskallanko porata pidemmälle sisään.
Tulpat (ne jotka sopivat paksuudeltaan) näyttävät olevan liian pitkiä reikään - voiko tulpan ulko-osan katkaista vai pitääkö ostaa paremmin sopiva?
En tiedä miltä siellä takana näyttää, joten en tiedä uskallanko porata pidemmälle sisään.
Tulpat (ne jotka sopivat paksuudeltaan) näyttävät olevan liian pitkiä reikään - voiko tulpan ulko-osan katkaista vai pitääkö ostaa paremmin sopiva?
Klikkaa tästä vastataksesi

