Hei,
Olen asentanut koolaukset ja se näyttää kuvan mukaiselta.

Kysymykseni:
Pitäisikö olla välipuut reunoilla, kuten punaisilla näyttäen, vai riittääkö se, mitä olen tehnyt?

Kiitollinen kaikista vastauksista

• Reglar med olika cc-avstånd och en röd pil som pekar på en plats vid kanten, tydligen för frågan om det behövs kortlingar där.
AXS
Me emme tiedä mitä aiot tehdä, joten on vaikea vastata siihen...

sry, siihen laitetaan vaneri ja sitten kipsilevy, se on keittiöön.
Alla oli betoni, sitten koolaus.

Kiitollinen vastauksesta.

Lattia mao?

Vaneri ja kipsi ovat hieman epätavallinen ratkaisu, mutta jos verrataan lattiaspaneeliin, joka todennäköisesti on vakaampi, seinien viereen tulee asettaa lyhyitä lautoja ohjeiden mukaan.

Enpä usko? Luulen, että se on seinä, vaneri + kipsi kuulostaa mielestäni seinältä. Mutta tiedot ovat edelleen riittämättömät.
Kuten sanottu, seinä vai lattia?
Jos seinä, mitä sitten? Aiotko ripustaa kaappeja? Pitäisikö seinään asentaa kaakelia? Tai lattiaan klinkkeriä?

tyhmä minä, anteeksi niin huonosta infosta.

Se on seinä, keittiönkaapit pitää ripustaa seinälle.
Sitten laatat jne. kipsilevyn päälle jne.

Kiitollinen kaikista vastauksista.

Miksi siis regla?

Hmm, oletko rakentanut uuden seinän tai kaventanut vanhan, ja ovatko piirustukset oikeinpäin, eli ovatko koolaukset pystysuorassa vai vaakasuorassa? Enemmänkin uteliaisuutta. Minä olisin kiinnittänyt joka tapauksessa...

Keittiökaapit arvelen tarkoitat? ;) Jos laatoittaisin seinän, laittaisin koolaukset vaikka se olisi vain keittiön seinä, kaikki jotta se ei liikkuisi enemmän kuin tarpeen.

Rakennan seinää laajentaakseni uutta tasaisempaa pintaa ja voidakseni vetää kaapeleita sen taakse, lampuille jne.

Se on vaakasuunnassa koolattu, kuten kuvassa näkyy..

Kiitos kaikista vastauksista

Hankaloittaakseni asiaa sinulle, olisin laittanut kortlat kaikkien levyjen saumojen taakse...

Hieman outoa vaakasuuntaisilla listoilla..

Kortla levysaumoissa ja siirrä kipsiä puoli levyn leveyttä suhteessa vaneriin.

Tarkoitatko, että vanerin ja kipsilevyn saumoja ei laiteta samaan kohtaan?

Onko väliä, asentaako levyt vaakasuoraan vai pystysuoraan?

No jaa, sen väliä.. yleistä on asettaa yksi lista lattialle ja yksi kattoon, sitten asentaa pystytolpat siihen väliin, c/c-väli mukautettuna käytettävien levyjen mukaan, sillä tavalla ei tarvitse kortlata ollenkaan,

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.