Minulla on hydraulisia ramppeja samasta paikasta kuin yllä, mutta eri mallia, omani ovat saksitoimisia sen sijaan että olisivat parallellogrammeja, mikä tarkoittaa, että ne nostavat suoraan ylös, joten periaatteessa voisi olla sekä edessä että takana. Kuormalavatukia voi edelleen käyttää, jos haluaa askarrella pyörien tai ripustuksen parissa, mutta silloin ramppien täytyy olla alussa korkealla, koska jousitus laskee ramppien mukana. Ensimmäisellä kerralla kun yritin käyttää tunkkia, ramppi oli vielä kiinni pyörän alla, kun laskin alas, mutta siitä oppii. Haittapuoli rampaissani on paino, yhteensä lähes 100 kg. Olen modifioimassa nokkakärryä, jotta rampit olisi helppo ottaa esille ja säilöä pois. On nimittäin niin, että kaksoisautotallissani ei ole tilaa millekään autolle, joten pitää askarrella ulkona, kun sää sallii.
 
  • Tykkään
Andreas_kalmar ja 1 muu
  • Laddar…
thomas33 thomas33 sanoi:
Tämä on idea, joka nostaa helposti koko auton, mutta vie tilaa.
[linkki]
[bild]
Åååååååhhhhh mikä auto!!!! I'm having an eyegasm (y)(y)
 
Tämä on parempi kuin ei mitään, askeleet vanhasta rautasillasta ja hieman putkea.

Protte Auto seisoo tallissa valmistetulla metallirampilla, joka on tehty vanhasta rautasillan osasta ja putkista.
 
  • Tykkään
ricebridge
  • Laddar…
Kokeilin vanhaa puikkohitsausta viikonloppuna ja se oli uskomattoman hauskaa!
Mao ei sen pitäisi olla niin vaikeaa rakentaa sellaisia lift stands, joihin voi ajaa hallitunkin alle. Pitää vain ylimitoittaa kunnolla. ;)
 
  • Tykkään
thomas33
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.