4 141 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Ruuvi & Pultti i Blekinge AB
Onko kukaan ostanut yritykseltä Skruv & Bult i Blekinge AB? He eivät mainosta itseään muulla tavalla (mitä olen löytänyt) kuin ilmoituksella Blocketissa. Ei osoitetta, ei verkkosivua, ei sähköpostia, ei puhelinnumeroa. Ainoa tapa ottaa heihin yhteyttä on Blocketin ilmoitusvastauksen kautta. Yritin kuitenkin tilata erilaisia ruuveja, noin tuhannella kruunulla tuotteiden arvoa. Sain vastauksen sähköpostitse, jossa ystävällisesti selittivät, että tilaukseni oli niin pieni, etteivät ajatelleet käsitellä sitä. Tämä tuntui minusta hieman oudolta. Mitä odottaa yritys, joka mainostaa itseään ainoastaan Blocket-ilmoituksella, millaisia asiakkaita he etsivät? Minkä kokoisia tilauksia he odottavat? Istuvatko Skanskan ja NCC:n ostajat lukemassa Blocketia tilatakseen kuorma-autollisen ruuveja täysin tuntemattomalta yritykseltä?
Se ei näytä olevan niin pieni yhtiö, koska niiden liikevaihto oli 5-10 milliä vuonna 2005, mutta olen samaa mieltä, että on outoa, ettei he käsittele sellaisia tilauksia, kun he mainostavat Blocketissa!?!
Onko sinulla linkkiä ilmoitukseen???
Onko sinulla linkkiä ilmoitukseen???
Se liikevaihto mietityttää minua. Oletan, että katsot tietoja osoitteessa 121. Tämä onkin jyrkkä leikkaus toiminnassa vuodesta 2005 vuoteen 2006. Liikevaihto laski tuhannesosaan siitä, mitä se oli ollut! Ilmoitus on nyt pois bloketista. Oletan, että he saivat niin paljon tilauksia, että ovat täysin kiireisiä toimittamassa lava toisensa jälkeen ruuveja eivätkä halua uusia tilauksia tällä hetkellä.
Klikkaa tästä vastataksesi