5 921 lukukertaa ·
11 vastausta
6k lukukertaa
11 vastausta
Ruuvi pään irronnut - kuinka saada ruuvi pois?
Minun piti laittaa hylly paikoilleen tässä eräänä päivänä ja kun kiristin ruuvin ruuvinvääntimellä, koko ruuvin pää irtosi. Loppuosa ruuvista on yhä kokonaan tulpan sisällä... Onko kenelläkään ideaa, miten saisin sen pois? Olen yrittänyt vääntää ruuvia ulos pihdeillä, joissa on kapeammat varret, mutta se ei liiku yhtään.
Mikä materiaali seinässä on?H hubbe87 sanoi:Minun piti asentaa hylly jokin aika sitten ja kun kiristän ruuvia ruuvinvääntimellä, koko ruuvinpää irtoaa. Loput ruuvista on edelleen kokonaan kiinni tulpassa... Onko kellään ideoita, miten saisin sen ulos? Olin yrittänyt kiertää ruuvin ulos pihdeillä, joissa on ohuempi varsi, mutta se ei liiku ollenkaan.
/Kerrostalo
Luultavasti poraisin sen ulos tai ehkä kuumuttaisin polttimella ja sulattaisin muovin. Varmaan on olemassa helpompiakin tapojaH hubbe87 sanoi:
Besserwisser
· östergötland
· 2 775 viestiä
Pihtipihdit
Joo, luulen melkein että se on helpoin vaihtoehto... se on oikeastaan yöpöytä/hylly, ja ongelma on, että asetin ensimmäisen hyllyn sängyn toiselle puolelle ennen sitä, joten jos siirrän tätä vähän, siitä ei tule symmetristä. Mutta kai on vain elettävä sen kanssaM Mansson84 sanoi:
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
Mikä plugi se on? Näyttää siltä, että ruuvi on liian suuri plugille ja ehkä menee liian tiukalle ja siksi se katkesi.........
Jos se on vedetty niin tiukalle, että se meni poikki, pihdit eivät luultavasti saa tarpeeksi otetta irrottaakseen sen. Mahdollisesti jos suihkuttaa hieman 5-56 vähentääksesi kitkaa tulppaan nähden.H hubbe87 sanoi:
Voiko hyllyyn tehdä uuden kiinnitysreiän saadaksesi sen haluamaasi paikkaan?
/Höghus
Klikkaa tästä vastataksesi