45 905 lukukertaa ·
17 vastausta
46k lukukertaa
17 vastausta
Ruuvataanko vai naulataanko kynnys?
Hei!
En tiedä, sopiiko tämä viesti tänne, mutta kysymys, johon on varmasti helppo vastata.
Olen laittanut uudet lattiat huoneisiin ja aion asentaa tavallisen litteän kynnyksen, pitäisikö se ruuvata kiinni vai voiko sen kiinnittää naulapyssyllä vai mitä mieltä olette?
Ystävällisin terveisin
Johan
En tiedä, sopiiko tämä viesti tänne, mutta kysymys, johon on varmasti helppo vastata.
Olen laittanut uudet lattiat huoneisiin ja aion asentaa tavallisen litteän kynnyksen, pitäisikö se ruuvata kiinni vai voiko sen kiinnittää naulapyssyllä vai mitä mieltä olette?
Ystävällisin terveisin
Johan
Hei!
Se on tällainen, mutta sileä molemmilta puolilta, koska olen katkaissut sen itse.
http://static.byggmax.com/image/products/472x472/114208_472x472.jpg
Mikään ei paina sitä ylhäältä päin, ei ovenkarmi tai vastaavaa.
Ystävällisin terveisin
Johan
Se on tällainen, mutta sileä molemmilta puolilta, koska olen katkaissut sen itse.
http://static.byggmax.com/image/products/472x472/114208_472x472.jpg
Mikään ei paina sitä ylhäältä päin, ei ovenkarmi tai vastaavaa.
Ystävällisin terveisin
Johan
tämä kynnys on löysästi puristettuna ovenkarmeihin, mutta jos haluaa kahvipuita, voi käyttää rakasta naulapyssyä tammipuuhunlillenJ sanoi:
Oliko se liian pitkä molemmista päistä!
Sivuilta sitä ei koskaan paineta alas, se sijaitsee ovenkarmin välillä normaalisti, mutta koska olet katkaissut molemmista päistä, järkevin vaihtoehto on liimata se kiinni.lillenJ sanoi:
Ruuvita kahdella kartiopäisellä messinkiruuvilla. Ole varovainen, ettet muodosta "reunoja", joihin sukat takertuvat...
En koskaan liimaisi, saatat tarvita sen irrottamista joskus.
Uudempi karmi ei makaa kynnyksellä, mutta sinulla ei näytä olevan karmia vaan pelkästään "aukko".
Messinki on tyylikkäintä, ei muuta syytä (toimii kaikilla ruostesuojatuilla ruuveilla)
En koskaan liimaisi, saatat tarvita sen irrottamista joskus.
Uudempi karmi ei makaa kynnyksellä, mutta sinulla ei näytä olevan karmia vaan pelkästään "aukko".
Messinki on tyylikkäintä, ei muuta syytä (toimii kaikilla ruostesuojatuilla ruuveilla)
Esiporaa, upota ja sitten ruuvaa ajattelin tehdä kynnyksilleni (jotka ovat tällä hetkellä irrallaan). Olen kuitenkin hieman pelkää, että ne halkeavat. Silloin on ongelma, ne ovat tavallaan puristuksissa ja lista on kiinnitetty karmiin, joten karmia ei halua säätää. Ei ihan oikeassa järjestyksessä, tiedän...
Toisaalta "sattumalta" ammuin noin 10 kpl 18 gauge nauloja naulaimella tammiakynnykseen ja se on kuin kiveä eikä haljennut... mutta katsotaan, nousevatko naulat ajan myötä. On toiminut yhden kuukauden ainakin
.
Toisaalta "sattumalta" ammuin noin 10 kpl 18 gauge nauloja naulaimella tammiakynnykseen ja se on kuin kiveä eikä haljennut... mutta katsotaan, nousevatko naulat ajan myötä. On toiminut yhden kuukauden ainakin