Olen laittamassa muutamia kipsilevyjä yhdelle seinälle (13mm), mutta tajuan, että minulla ei ole yhtään kipsiruuvia kotona...
Minulla on kuitenkin iso määrä lastulevyruuveja 4,2×51 mm. Voiko niitä käyttää vai pitääkö vain lähteä ostamaan oikeat ruuvit?
Kipsi asennetaan runkoon + lautaseinään.
 
P
Toimii yleensä huonosti, liian pieni kallo.
 
No, levy ei putoa alas, jos se nyt määritellään "kaatumiseksi". Mutta jos on pienikin huono kontakti levyn ja säännön välillä, ruuvi menee suoraan levyyn. Pahimmassa tapauksessa sen jälkeen kun olet jo tasoittanut ja maalannut.

Osta oikeat kipsilevyruuvit, niin vältät paljon vaivaa myöhemmin. Ei tasoittaminen niin hauskaa ole.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.