Voiko sen tehdä?

Liitän kuvan siitä, miltä se näyttää.

Minulla on portaat kellariin, missä kellarin seinä (betoni) kohtaa yläkerran seinän (tällä hetkellä 6 mm masoniitti).
Seinä on nyt tasainen, mutta jos poistan masoniitin, päädyn 6 mm betoniseinän sisäpuolelle.
Voisin ruuvata/liimata kipsilevyn sen päälle, mutta en ole varma, pysyykö se masoniittiosan seinässä.

Se on vain 2 m leveä seinä.

Mieluiten poistaisin masoniitin ja laittaisin osb-levyn ja sitten kipsilevyn, mutta en saa tehtyä niin, että molemmat seinän osat olisivat samassa tasossa.

Onko ehdotuksia, mitä voisi laittaa saadakseen sileän ja hienon seinän?

• Kuvassa piirretty seinän poikkileikkaus, jossa 6 mm syvennys; kuva liittyy kipsilevyn ja osb-levyn kiinnitykseen betoniseinään.
jos kiinnität kipsilevyn koolauksiin, masoniitti voi jäädä paikoilleen etäisyyden vuoksi, mutta muuten se ei vaikuta suoranaisesti mitenkään.

Helpoin tapa on antaa sen olla paikoillaan...

mitä mieltä olette saneerauskipsistä vai pitäisikö minun laittaa tavallista?

P
Mitä on masoniitin takana? Jos se ei ole oikea tee-se-itse ratkaisu, taustalla pitäisi olla lautoja, joihin voit kiinnittää kipsin. 13 mm antaa paremman tuloksen, jos sinulla on tilaa sille - se peittää epätasaisuuksia paremmin kuin 6 mm kipsi, on helpompi työstää ja on halvempi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.